search
menu

هتل Oba Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oba Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اوبا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوبا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oba Hotel Istanbul


هتل اوبا از هتل های معروف دو ستاره در شهر استانبول است که تنها ۳۰۰ متر تا مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. بنای این هتل یک ساختمان قدیمی به یادگار مانده از دوره عثمانی است که مورد بازسازی قرار گرفته است، اما با این حال حس و حال بسیار عجیبی در این هتل حاکم است. همچنین ایستگاه متروی سلطان احمد در عرض ۱۰ دقیقه قابل دسترس است و از آن طریق می توانید به جاهای دیدنی و محل های تفریح و سرگرمی استانبول بروید. از این هتل می توانید چشم انداز زیبایی از پارک گلخانه و ساحل فلوریا را تماشا کنید. فرودگاه آتاتورک نیز کمتر از ۲۰ دقیقه تا هتل Oba Hotel Istanbul فاصله دارد که دسترسی به فرودگاه با شاتل فرودگاهی و هزینه جداگانه انجام می گیرد. امکانات ارائه شده مشهور در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل اوبا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. امکانات رفاهی مناسبی برای افراد معلول یا دارای مشکلات جسمانی در همه قسمت های هتل فراهم گشته است. پرسنل این هتل با معرفی تورهای گردشگری مسافران را راهنمایی می کنند و در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته از مسافران استقبال می کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. با توجه به این که پارکینگ هتل اوبا در موقعیت نزدیکی واقع شده است، استفاده از این پارکینگ شامل هزینه اضافی بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز جزو امکانات ارائه شده در لابی هتل اوبا به شمار می روند. همچنین برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل با رانندگی خودتان لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. اگر در حین اقامت در Oba Hotel Istanbul به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه های مربوطه می توانید از این خدمات بهره مند شوید. پرسنل مجرب هتل اوبا به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. ممکن است برخی از مسافران به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شوند، در این صورت در مرکز بیزینس این هتل می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل می توان به کلاس های آشپزی، تورهای آشنایی با تاریخ استانبول، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، ماهی گیری و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و همگی دکوراسیونی زیبایی دارند. در کف اتاق ها فرش سنتی ترکیه وجود دارد. اسباب و وسایل بکار رفته نیز همگی چوبی بوده و و امکاناتی نظیر تلویزیون، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، کتری برقی، فضای نشیمن و چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها وجود دارند. همچنین حمام های اختصاصی نیز در داخل همه اتاق های هتل Oba Hotel Istanbul وجود دارد که شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها می توانید به محل های مشخص شده به دور از اتاق ها بروید.

رستوران هتل


صبحانه به طور روزانه به صورت سلف سرویس از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح سرو می شود. چندین رستوران و کافی شاپ نیز در منطقه تاریخی سلطان احمد دایر هستند که انواع غذاهای بین المللی و ترکیه‌ای را ارائه می دهند.

فاصله هتل اوبا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است