search
menu

هتل Nupera Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nupera Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نوپرا استانبول
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوپرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nupera Hotel Istanbul


هتل نوپرا در منطقه قدیمی بی‌اوغلو قرار دارد و از هتل‌های معروف استانبول به شمار می‌رود. نوپرا هتل ۱.۲ کیلومتر تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد و گزینه خوبی برای گردش در شهر است. با انتخاب این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول خواهید داشت. با ۴۰۰ متر پیاده‌روی به میدان تقسیم و موزه معصومیت خواهید رسید. موزه پرا نیز تنها ۷۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. چنانچه علاقه‌مند به خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول بوده ولی نگران هزینه سنگین اقامت هستید، Nupera Hotel Istanbul گزینه خوبی برای شماست. هتل نوپرا استانبول از هتل‌های میان‌رده استانبول است و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوپرا استانبول


در هتل نوپرا استانبول امکانات مناسبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. چشم‌انداز زیبایی از شهر از تراس هتل دیده می‌شود. اینترنت در تمام نقاط هتل رایگان است و امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم می‌کند. عزیزانی که با خودروی شخصی به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ خصوصی داخل هتل استفاده کنند. ایستگاه مترو در ۴۵۰ متری هتل قرار دارد و امکان گردشی راحت در شهر را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما فراهم می‌کند. پذیرش هتل نوپرا ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدماتی نظیر اتاق چمدان، فاکتور و صندوق امانات به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است در نوپرا چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و برای ایجاد اقامتی راحت، نهایت تلاش خود را می‌کنند. هتل نوپرا استانبول پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۱ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور و اتاق استعمال دخانیات اشاره کرد. لازم به ذکر است Nupera Hotel Istanbul برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فرودگاه استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارند و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. متأسفانه حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


۳۰ واحد اقامتی متنوع در ساختمان ۶ طبقه هتل نوپرا استانبول قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق اقتصادی سینگل، اتاق دوبل یا تویین، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد چهارنفره، سوئیت خانواده، اتاق استاندارد دوبل و اتاق اقتصادی تویین است. منظره زیبایی از اتاق‌ها مشاهده می‌شود. تمام واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایش، صندوق امانات و کتری برقی از دیگر امکاناتی هستند که برای میهمانان عزیز تدارک دیده شده‌اند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی Nupera Hotel Istanbul ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را در نظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مزیت‌های اقامت در هتل نوپرا استانبول موقعیت مکانی آن است. شمار زیادی از جاهای دیدنی استانبول در نزدیکی هتل قرار دارند که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. کافه‌ها، بوتیک‌ها و گالری‌های متعددی در منطقه بی‌اوغلو قرار دارند که باعث جذابیت این منطقه شده‌اند.

رستوران هتل


با اقامت در Nupera Hotel Istanbul روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال آغاز خواهد شد. صبحانه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در اتاق سرو می‌شود. غذاهای ترکی بخش مهمی از سفر به استانبول هستند و پیشنهاد می‌کنیم بدون امتحانشان استانبول را ترک نکنید. خوشبختانه رستوران‌های باکیفیتی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. برای صرف نوشیدنی سری به سالن هتل بزنید.

فاصله هتل نوپرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
1
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Rashidi Honar
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۰‌

سلام چون خودم خیلی سخت تونستم هتل پیدا كنم - نظرمو نوشتم شاید به درد كسی خورد نكات خوب=هتل تمیز بود - داخل هتل ساكت بود - با میدان تكسیم 5دقیقه فاصله داشت - سوپرماركت نزدیك بود- شیب داشت كمی مكات قابل بهتر شدن= اتاق ما بسیاااار كوچك بود - خیلی زیاد - حموم هم خیلی كوچك بود - دمپایی موجود نبود - ماشین هایی كه در حال گذر از خیابان بودند سرصدا بسییاااار داشتن كه البته همه جای استامبول بوق زیاد بود - آب معدنی حتی برای خرید هم نداشتند - صبحانه بسیار معمولی - صبحانه گرم نداشتند
people_outlineزوج
todayخرداد