search
menu

هتل Noble22 Suites Special Category Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Noble22 Suites-Special Category
امکانات و خدمات عمومی هتل نوبل ۲۲ سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل نوبل ۲۲ سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Noble22 Suites-Special Category


هتل آپارتمان چهار ستاره نوبل ۲۲ سوئیتس در مرکز شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل آپارتمان نوبل ۲۲ برای مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند و می‌خواهند اقامتی راحت مانند خانه خودشان را داشته باشند و خود آشپزی کنند بسیار مناسب است. هتل نوبل ۲۲ سوئیتس استانبول به دو ایستگاه مترو فاصله کمی دارد و همچنین به دو ایستگاه اتوبوس دریایی نزدیک است که می‌توانید با اتوبوس‌های دریایی از یک طرف استانبول به طرف دیگر بروید و یا به جزایر اطراف استانبول بروید و یا تفریح کنید. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و می‌خواهید در هتل نوبل ۲۲ اقامت کنید، نگران نباشید زیرا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتلNoble22 Suites-Special Category یک ساعت با ماشین فاصله دارد. هتل نوبل ۲۲ سوئیتس در نزدیکی دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد که سرگذشت این میدان مشهور به زمان سلطان محمود اول برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که از این منطقه انشعاب‌هایی برای انتقال آب درست شد و کل شهر استانبول را پوشش داد. به همین دلیل مهم‌ترین میدان شهر استانبول به تکسیم (تقسیم) معروف شد و حالا جزلاینفک دیدنی‌های این دیار به شمار می‌آید. امروزه این میدان به خیابان استقلال منتهی می‌شود و همگان آن را به عنوان جذاب‌ترین بخش توریستی شهر می‌شناسند. دور تا دور میدان تکسیم را مراکز تجاری و جاهای دیدنی پر کرده‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوبل ۲۲ سوئیتس


هتل آپارتمان نوبل ۲۲ سوئیتس آسایش خانه خودتان را، امکانات و خدماتی با کیفیت را ارائه می‌کند. امکانات هتل نوبل ۲۲ سوئیتس شامل مواردی است از جمله آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل. خدمات متنوعی که هتل Noble22 Suites-Special Category ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق وی آی پی، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، شاتل گشت شهری، خدمات بیدارباش، تحویل خریدهای مواد غذایی، خدمات دربانی و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. اگر بلیط چارتر و لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آپارتمان نوبل ۲۲ استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. اگر علاقه داشته باشید که در شهر استانبول خودتان رانندگی کنید و شهر را بگردید، می‌توانید از هتل نوبل ۲۲ سوئیتس خودرو کرایه کنید. کارکنان هتل نوبل ۲۲ سوئیتس علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی، روسی، ایتالیایی و آلمانی مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل نوبل، ۲۲ سوئیت و آپارتمان است که دکوراسیونی زیبا و راحت دارند که از بالکن و تراس واحدها چشم‌انداز حیرت‌انگیز و چشم‌نواز رود بسفر و شهر استانبول به خوبی مشخص است. سوئیت‌های هتل نوبل ۲۲ بدین شرح هستند: سوئیت‌های جونیور با نمای دریا، سوئیت‌های جونیور با نمای شهر، سوئیت‌های گاردن و سوئیت‌های تراس دار با نمای دریا.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی در واحدهای اقامتی هتل Noble22 Suites وجود دارد که متناسب با اقامتی بدون کمبود، خوش و آسوده است که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، چای و قهوه ساز، تلفن، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در واحدهای اقامتی آپارتمانی و سوئیت‌های هتل آپارتمان نوبل ۲۲ سوئیتس استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، توستر، مایکروویو، میز و صندلی ناهارخوری و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل نوبل می‌توانید به راحتی آشپزی کنید. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان لئوس رزیدنس نمی‌توانید سیگار بکشید. در تراس‌های سوئیت‌های هتل نوبل می توانید از چشم انداز دریا و شهر در روز و به ویژه در شب لذت ببرید.

فاصله هتل نوبل ۲۲ سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است