search
menu

هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul
امکانات کلی هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul


نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل استانبول است که در منطقه شریفالی عمرانیه واقع شده است. در این منطقه بسیاری از شرکت های بزرگ، ساختمان های مرکزی بانک ها و مراکز تجاری وجود دارند. این هتل در فاصله ۱۴ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. سوئیت های اختصاصی نیش پالاس در ۱۱ کیلومتری پل بسفر و در نزدیکی جاذبه های گردشگری محبوب استانبول از جمله کاخ دلمه باغچه، برج دختر، خیابان استقلال، برج گالاتا و مرکز خرید پالادیوم واقع شده است و همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول در فاصله ۲۵.۵ کیلومتری هتل واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر گردش گر پذیر را داشته باشید، هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul اقامت بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس استانبول


مساحت این هتل ۵۵۰۰ متر مربع است و در مجموع دارای ۱۲ طبقه، ۲۴ اتاق، ۱ اتاق جلسه مدرن، رستوران و کافه تراس است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق های خانوادگی، شاتل فرودگاهی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان از خدمات این هتل به شمار می آیند. از امکانات ویژه این هتل می توان به روزنامه های رایگان در لابی اشاره کرد. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها ارائه می شود. برای افراد معلول، ویلچر و سرویس های بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی داشته باشند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات رایگان پارکینگ استفاده کنند. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید.
از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در اتاق ها، لابی و فضاهای عمومی ممنوع است و اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای امنیت بیشتر می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul در دسترس هستند. نظافت نیز به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. پرسنل مجرب هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس استانبول دارای انواع اتاق های خانوادگی، استودیو سوپریور، اتاق لوکس دارای آشپزخانه و سوئیت لوکس دارای آشپزخانه است که امکانات رفاهی عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. همه واحدهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی و آشپزخانه هستند. اتاق های Nish Palace Exlusive Suites Istanbul منظره ای رو به شهر دارند. همه اتاق های میهمان مجهز به یک اتاق نشیمن، تهویه مطبوع، مینی بار، آباژور، تلفن، گاوصندوق، حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


هتل Nish Palace Exlusive Suites Istanbul فاقد رستوران است اما برای صرف ناهار یا شام می توانید به رستوران هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند بروید. میهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند در طول اقامت خود از یک صبحانه بوفه ای با بالاترین کیفیت لذت ببرند.

فاصله هتل نیش پالاس اکسلوسیو سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۴ کیلومتر
فاصله تا واتر گاردن: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است