search
menu

هتل Nil Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nil Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیل استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیل استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nil Hotel Istanbul


هتل نیل از هتل‌های میان رده منطقه شیشلی استانبول است که در فاصله کمی از میدان تکسیم واقع شده است. نزدیکی به مراکز خرید بزرگ و متنوعی که در منطقه شیشلی و میدان تکسیم واقع شده‌اند برای کسانی که به عشق خرید به این شهر آمده و بلیط هواپیما استانبول تهیه کرده‌اند، عامل مهمی در انتخاب اقامتگاه به حساب می‌آید. با انتخاب هتلی همچون نیل که در قلب شهر واقع شده، می‌توان به همه چیز و همه جا دسترسی داشت چون ایستگاه‌های مترو و تراموا در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیل استانبول


هتل نیل ساختمان ۶ طبقه‌ای دارد که در اصل یک آپارتمان یونانی بوده و در سال ۲۰۰۵ و بعد از بازسازی به عنوان هتل به ظرفیت‌های اقامتی شهر استانبول اضافه شده است. هتل نیل در مقایسه با هتل‌های هم‌رده خود خدمات قابل قبولی به مهمانانش ارائه می‌دهد و تنها به خاطر موقعیت مکانی مناسبش محبوب نشده است؛ پرسنل این هتل میزبانی شایسته‌ای از مهمانانشان دارند و در همه امور مربوط به سفر راهنمای آنان هستند. از این گذشته رسیدگی به امور نظافتی در این هتل به صورت منظم بوده و اتاق‌های آن از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، آسانسور و اتاق‌های خانواده از جمله امکانات و خدمات عمومی هتل نیل به حساب می‌آیند. گفتنی است که هتل نیل فاقد پارکینگ است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل در مجموع دارای ۳۰ باب اتاق بوده که در قالب اتاق‌های سینگل یا دبل، دلوکس دبل، تریپل و خانواده ارائه می‌شوند. به طور میانگین این اتاق‌ها ۲۵ مترمربعی هستند و با امکانات رفاهی لازم دکور شده اند. در هنگام انتخاب اتاق‌ها به موقعیت قرارگیری و نورگیری آن‌ها توجه کنید تا اتاق دلنشینی نصیبتان شود. در همه اتاق‌های هتل نیل امکاناتی همچون تلویزیون، کمد، میز، تهویه مطبوع، مینی بار، مینی یخچال و سیستم گرمایشی مرکزی گنجانده شده و حمام‌های آن‌ها دارای حوله، کابین دوش، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. این اتاق‌ها عایق صدا بوده و آسایش و آرامش مهمانان را فراهم می‌کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل نیل با توجه به رده دسته‌بندی‌اش دارای امکانات متنوعی نیست ولی اقامتی آسوده را برای مهمانان رقم می‌زند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیل استانبول با خدمات تهیه بلیط و تور شما را به دیدن جاذبه‌های دیدنی استانبول می‌برد. بعد از دوندگی بین مراکز خرید و جاذبه‌های شهر نیز می‌توانید با نشستن روی صندلی ماساژ تنش ماهیچه‌هایتان را تسکین دهید. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و آذری آشنایی دارند و ارتباط با آن‌ها راحت است. ضمنا مهمانانی که برای سفرهای کاری بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده‌اند و هتل نیل را برگزیده‌اند می‌توانند از تجیهزات برگزاری جلسه در مرکز بیزنیس هتل و همچنین خدمات فکس و کپی بهره‌مند شوند. داخل و بیرون ساختمان Nil Hotel مجهز به دوربین مدار بسته بوده و امنیت کامل مهمانان در آن‌جا فراهم شده است.

رستوران هتل


برای رفتن به رستوران هتل نیل نیازی به رزرو نیست. هر روز صبح صبحانه‌های هتل با آیتم‌های متنوعی به سبک سلف سرویس سرو می‌شوند. لازم به ذکر است که صبحانه‌های هتل از محصولات ارگانیک تهیه شده‌اند. این رستوران به هنگام شب نیز منوی انتخابی برای شام ارائه می‌دهد. رستوران هتل ظرفیت پذیرایی از ۵۰ نفر را دارد. برای صرف غذاهای فست فود نیز می‌توان به رستوران‌های معروفی همچون مک دونالد که در چند قدمی هتل واقع شده‌اند، سر زد. ضمنا هتل نیل استانبول به صورت ۲۴ ساعته خدمات روم سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل نیل استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جواهر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خیابان استقلال: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است