search
menu

هتل Niconya Port Suite and Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Niconya Port Suite and Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل و سوئیت نیکونیا پورت
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت نیکونیا پورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Niconya Port Suite and Hotel Istanbul


هتل و سوئیت نیکونیا پورت در منطقه باهچه‌لی اولر استانبول قرار دارد. شهر استانبول به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. در کشور ما هم به دلیل همسایگی با ترکیه، استانبول به یکی از گزینه‌های محبوب برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است، افراد زیادی با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول به این شهر جذاب سفر می‌کنند. انتخاب هتل مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. خوشبختانه هتل‌های زیادی، مناسب برای هر سلیقه و بودجه‌ای در این شهر وجود دارد. Niconya Port Suite&Hotel یک هتل ۳ ستاره است که امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و از امکانات و خدمات به‌روزی برخوردار است. ساختمان هتل ۲ طبقه است و از هتل‌های میان رده استانبول به شمار می‌رود. اگر دوست دارید سفر مقرون به صرفه‌ای به استانبول داشته باشید و در عین حال از امکانات خوبی برخورداری شوید، هتل نیکونیا پورت گزینه‌ای مناسب برای شما است.

امکانات کلی هتل و سوئیت نیکونیا پورت


برای رفاه مهمانان عزیز امکانات و خدمات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت و برگشت و اتاق خانواده از امکانات اصلی این هتل هستند. باغ هتل محیط دنجی برای قدم زدن و بازی کودکان است، مبلمان فضای باز در باغ قرار دارد و فضای مناسبی برای گفتگو با هم‌سفران است. امکانات دیگر هتل شامل اتاق چمدان، صرافی، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، سالن همایش، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آسانسور و روزنامه است. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات اجاره خودرو هتل استفاده کنید و در شهر گردش کنید. خدمات تور، نظافت روزانه، لاندری، واکس کفش، اتو و خشک‌شویی از دیگر خدمات این هتل هستند. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد یک اقامت ایده‌آل از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.
Niconya Port از هتل‌های چندزبانه استانبول است و به ۴ زبان ترکی، عربی، انگلیسی و روسی در آن صحبت می‌شود. هتل نیکونیا خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در مناطق مشترک ممنوع است و محوطه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


این هتل دارای ۵۲ اتاق شیک و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی در این هتل شامل اتاق تویین دلوکس، سوئیت خانواده، سوئیت دوبلکس، اتاق دلوکس دوبل و اتاق اکونومی دوبل است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. روم سرویس، چای‌ساز، تهویه مطبوع، میز، اینترنت رایگان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی، حوله و سرویس بهداشتی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند که در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ سرویس اضافی (غیر از کودکان زیر ۲ سال) دارای هزینه اضافی است.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل و سوئیت نیکونیا با یک صبحانه مفصل آغاز می‌شود. صبحانه رایگان است و به صورت سلف سرویس از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح ارائه می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید، انواع غذاهای ترکی با بهترین کیفیت ممکن در این رستوران سرو می‌شوند. پس از گردش در شهر سری به کافی‌شاپ داخل هتل بزنید و با دسرهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خستگی را از تنتان دور کنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های معروف دیگری در چند قدیمی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل و سوئیت نیکونیا پورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک



فاصله تا آرامگاه سینان ادرم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل آتاکوی: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است