search
menu

هتل Nice Royal Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nice Royal
امکانات و خدمات عمومی هتل نایس رویال
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نایس رویال از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Nice Royal


هتل نایس رویال یکی از هتل های ۳ ستاره منطقه آتاشهیر استانبول است که بیش از یک دهه پیش در این مکان افتتاح شده است. منطقه آتاشهیر به خاطر رشد اقتصادی سال های اخیرش جزو مناطق محبوب مهاجران برای سرمایه گذاری به حساب می آید ولی این منطقه ساحلی ندارد و از جنوب غرب با کادیکوی همسایه است. معمولا کسانی که به دنبال خرید از مراکز خرید بزرگی همچون پالادیوم، اوپتیوم، نوادا و برندیوم باشند به این منطقه سر می زنند. هتل نایس رویال نیز یکی از مقرون به صرفه های هتل های این رده به حساب می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نایس رویال


با اینکه قرار گرفتن در این منطقه از شهر مزیت بزرگی برای هتل نایس رویال به نظر نمی رسد ولی وجود پارک های وسیع و کافه و رستوران های متنوع در آتاشهیر اقامت در این هتل را راحت تر و جذاب تر کرده است. به خصوص که هتل در محله دنجی واقع شده و آرامش لازم را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی، دغدغه رفت و آمد به فرودگاه را کمتر کرده و با ارائه پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و اتاق های خانواده از مهمانان خود به شکل شایسته ای میزبانی می کند. از دیگر نقاط قوت هتل نایس رویال پرسنل حرفه ای و خوش برخورد و همچنین رسیدگی منظم به امور نظافتی اتاق هاست. پس اگر بعد از خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول به دنبال اقامتگاهی با نرخ مناسب می گردید، هتل نایس رویال انتخاب معقولانه ای خواهد بود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل نایس رویال بزرگ و دلباز هستند ولی برخی از آن ها از نورگیری مناسبی برخوردار نیست. با این حال با لوازم مدرن- هر چند کم- دکور شده اند. دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار ساده اند ولی تمیزی اتاق ها جبران کننده این سادگی است. در اتاق ها امکاناتی مثل میز، صندلی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان گنجانده شده است. این هتل ۸ طبقه در مجموع دارای ۴۸ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های دبل، استاندارد سینگل و استاندارد تریپل و اتاق هایی با نرخ اقامتی کم تر ارائه می شوند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل امکانات و خدمات متنوعی ندارد و با کم ترین ها شرایط ایده آلی برای مهمانانش به وجود آورده به طوری که بازخوردهای مثبتی در نظرات ثبت شده مهمانان دیده می شود. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این هتل کادر مجربی است که در کنار هم به استقبال مهمانان می روند و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی مهمانان در امور مربوط به خدمات است. ضمن اینکه پرسنل قادرند به زبان های انگلیسی و آلمانی هم صحبت کنند. برای دسترسی به نقاط شهر نیز می توان از سرویس شاتل هتل استفاده کرد و با استفاده از ایستگاه مترو که در فاصله ۱.۶ کیلومتری هتل واقع شده به دیدن استانبول رفت.

رستوران هتل


رستوران هتل نایس رویال انواع غذاهای ترکی طبخ و سرو می کند و در اطراف هتل نیز رستوران هایی با بودجه های متفاوت و غذاهای متنوع پیدا می شود. از آنجایی که رزرو هتل نایس رویال همراه با ارائه صبحانه است، صبحانه های این هتل در سالن غذاخوری و به سبک سلف سرویس سرو می شوند و از تنوع و کیفیت خوبی برخوردارند. به طوری که از نظر مهمانان کیفیت صبحانه های ترکی هتل نایس رویال یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. در مجاورت هتل Nice Royal رستوران غذای خانگی خانوم ایلکنور، رستوران Develi و رستوران سفره حاجی علی را پیدا خواهید کرد. ضمنا هتل نایس رویال خدمات روم سرویس نیز به مهمانانش ارائه می دهد.

فاصله هتل نایس رویال از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است