search
menu

هتل New Backpackers Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Backpackers Hostel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل New Backpackers Hostel Istanbul


هتل اقتصادی نیو بک پکرز یکی از هاستل‌‌های خوب برای اقامتی خوش است که در شهر زیبا، گردشگر پذیر و پر رمز و راز استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هاستل نیو بک پکرز استانبول برای مسافرانی که تنها و یا با دوستان سفر می‌کنند و دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و در عین حال راحت هستند و یا اصطلاحا برای مسافران بک پکر یعنی مسافرانی که با یک کوله پشتی به سفر ارزان می‌روند و به دنبال اقامتی آسوده و متناسب با بودجه‌ای متوسط و یا کم هستند، بسیار ایده‌آل است. هتل New Backpackers Hostel موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول که بسیار معروف و پر آوازه هستند نزدیک است و شما با اقامت در هتل هاستل نیو بک پکرز می‌توانید در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های شهر تماشایی استانبول بازدید کنید. هتل نیو بک پکرز تا دریا هم فاصله‌ی کمی دارد و می‌توانید در امتداد دریا پیاده‌ روی کنید و از چشم‌اندازی خیره‌کننده بهره‌مند شوید. یکی از راه‌های رسیدن به هتل نیو بک پکرز هاستل این است که بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول پرواز داشته باشید که فاصله‌ی آن با هاستل نیو بک پکرز حدود ۱ ساعت و ربع است. در طول مدت زمانی که در هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول اقامت دارید، حتما از کاخ و موزه توپکاپی استانبول بازدید کنید زیرا در فاصله‌ی تنها ۳۵۰ متری هاستل نیو بک پکرز قرار دارد و فرصتی مناسب برای دیدن یکی از آثار تاریخی شهر استانبول و گذراندن اوقاتی خوش و به‌یادماندنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول


هتل New Backpackers Hostel استانبول امکاناتی مختلف و عالی دارد که برای اقامتی با آسودگی خیال و راحتی کامل بسیار مناسب است. در هاستل نیو بک پکرز می‌توانید در رستورانی شیک خوراک‌هایی لذیذ میل کنید و لذت ببرید. در هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول به دلیل اینکه جوانان زیادی برای اقامت آن را انتخاب می‌کنند، اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در دسترس است. هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌کند از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هاستل نیو بک پکرز استفاده کنید تا با راحتی بیشتری مواجه شوید. هتل New Backpackers Hostel Istanbul کارکنانی مجرب و مهمان نواز دارد که قادر هستند علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تعداد ۲۰ اتاق در هاستل نیو بک پکرز استانبول قرار دارد که هر کدام چیدمان و طراحی چشم‌گیر و بسیار راحت دارند و متناسب با اقامتی بدون دغدغه و آسوده هستند. در هتل هاستل نیو بک پکرز می‌توانید اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و یا اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل رزرو کنید و با خانواده و یا دوستان خود اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. انواع امکانات و وسایل با کیفیت در اتاق‌های هتلNew Backpackers Hostel استانبول برای اقامتی خوب و بدون کمبود فراهم شده‌اند. تجهیزات اتاق‌های هاستل نیو بک پکرز شامل مواردی است از قبیل یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، دمپایی، سشوار، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. لازم است توجه داشته باشید که در اتاق‌های هاستل نیو بک پکرز امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپی که هتل New Backpackers Hostel Istanbul دارد و در کنار تراس قرار دارد، این امکان را دارید هم از فضای باز و سرسبز و هوای مطلوب استفاده ببرید و همچنین خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را در محیطی دنج و دلنشین میل کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل نیو بک پکرز هاستل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پارک گلخانه استانبول: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است