search
menu

هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim
امکانات کلی نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim


هتل ۴ ستاره نوی اند سوئیتس تکسیم استانبول با قرار گرفتن در قلب تکسیم، مرکز فرهنگی، خرید و سرگرمی استانبول، فضایی گرم و راحت را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل به شما امکان می‌دهد که روح استانبول را کشف کنید و این فرصت را خواهید داشت تا بافت و فرهنگ شهر را بشناسید. علاوه بر موقعیت نزدیک هتل به مراکز فرهنگی و تاریخی استانبول از جمله برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، برج دختر و بازار ادویه جات، اقامت در این هتل به شما این امکان را می‌دهد که انرژی خیابان پر جنب و جوش استقلال و میدان تکسیم را نیز تجربه کنید. هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۴۸ کیلومتر فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim با داشتن امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول


این هتل با تراس و چشم انداز شهر در استانبول، در ۸۰ متری خیابان استقلال واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. این هتل همچنین دارای دستگاه خودپرداز، خدمات دربان و تبادل ارز برای میهمانان است. قبل از بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور هتل تهیه کرده و زمان با ارزش خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی و خشکشویی نیز در دسترس هستند.
برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. برای تهیه سوغاتی می‌توانید از مغازه‌ای که در هتل وجود دارد خرید کنید. جا به جایی بین طبقات هتل از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به گردش بپردازید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول ممنوع است و اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. در این هتل از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ الی ۱ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim دارای انواع اتاق‌های خانوادگی لوکس، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق کینگ سوپریور و سوئیت لوکس است. همه اتاق‌های نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول و سوئیت‌ها زیبا، جذاب و چشم نواز طراحی شده و با رنگ‌های پاستلی تزئین شده‌اند. همچنین همه اتاق دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، کتری، ملحفه و میز تحریر هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای هر روز در Nevi Hotel & Suites Istanbul Taksim در دسترس است. در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را می‌توانید برای ناهار و شام سرو کنید. همچنین در فاصله کوتاهی از هتل غذا، نوشیدنی و سرگرمی‌های معروف وجود دارد.

فاصله هتل نوی هتل اند سوئیتس تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است