search
menu

هتل Naz Wooden House Inn Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Naz Wooden House Inn Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ناز وودن هاوس این
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناز وودن هاوس این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Naz Wooden House Inn Istanbul


هتل ناز وودن هاوس این، هتلی سه ستاره و اقتصادی است که در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل ناز وودن هاوس این استانبول بر روی یک خانه بیزانسی سابق ساخته شده است که بقایای آن خانه سابق امروزه در هتل تا حدی قابل مشاهده است. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند، به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن است. قابل ذکر است که هتل ناز وودن هاوس این به کاخ و موزه توپکاپی استانبول بسیار نزدیک است که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی اش انکارنشدنی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن تا هتل Naz Wooden House Inn حدود ۴۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ناز وودن هاوس این


خانه چوبی ناز یک هتل کوچک جذاب در قلب استانبول قدیمی است. به محض قدم گذاشتن در هتل ناز وودن هاوس این با دکوراسیونی تاریخی و سنتی مواجه خواهید شد که بسیار جذاب و گیرا است. امکانات، خدمات و تجهیزات باکیفیت و بسیار خوبی در هتل ناز وودن هاوس این قرار دارد که برای اقامتی راحت و به‌صرفه تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس، فتوکپی و تهویه مطبوع. خدمات هتل Naz Wooden House Inn شامل پذیرش ۲۴ ساعته،خدمات بلیط و میز تور برای علاقه‌مندان به گشتن در شهر با برنامه منظم و تور و خدمات نظافتی از قبیل: نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل ناز وودن هاوس این استفاده کنید تا ترددی آسوده و بی‌دغدغه را داشته باشید.

اتاق های هتل


به طور کلی ۷ اتاق در هتل ناز وودن هاوس این وجود دارد که طراحی چشم‌گیر و زیبایی دارند که برای اقامتی راحت و بدون دغدغه طراحی شده‌اند و این واحدهای اقامتی بدین شرح هستند: اتاق‌ اقتصادی یک نفره، اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق لوکس دو نفره با تخت دابل و بالکن، اتاق لوکس دو نفره با تخت دابل و با چشم‌انداز دریای مرمره و سمت آسیایی شهر استانبول، اتاق لوکس دو نفره و اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل. برخی از اتاق ها در سمت جلوی هتل قرار دارند که رو به خیابانی زیبا و آرام هستند و در طبقه دوم یا سوم قرار دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل ناز وودن هاوس این دارای وسایل کامل و مهجز به امکاناتی هستند که تمام نیازهای مسافران در طول سفر در نظر گرفته‌شده‌است تا مهمانان با کمبودی مواجه نشوند. امکانات اتاق‌های هتل Naz Wooden House Inn شامل مواردی هستند مانند مبلمان، اینترنت رایگان، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کتری برقی، مینی‌بار، سیستم گرمایشی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، سشوار، کمد لباس یا کشو دراور، تلفن و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل ناز وودن هاوس این استانبول امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در همه اتاق های هتل ناز وودن هاوس این یک کتری و فنجان با چای رایگان، بطری آب، چای گیاهی، نسکافه و کیک وجود دارد.

رستوران هتل


هتل ناز وود هاوس این رستورانی ندارد اما در اطراف آن چندین رستوران و کافی‌شاپ خوب وجود دارد که می‌توانید در زمانی کوتاه و به راحتی به ‌آنجا بروید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل ناز وودن هاوس این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است