search
menu

هتل Nar Palace Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nar Palace Istanbul
امکانات عمومی هتل نار پالاس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نار پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nar Palace Istanbul


هتل نار پالاس از هتل‌های سه ستاره خوب و موردتوجه در منطقه عمرانیه شهر استانبول است که در طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی برایشان رقم میزند. این هتل بی‌نظیر به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خوب دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد که با انتخاب این هتل برای اقامتتان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید متنوع مانند مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم مارمارا و مرکز خرید زورلو بازدید کنید. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل Nar Palace Istanbul تا برج دختر ۱۶ کیلومتر فاصله دارید و از پنجره‌های اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. علاوه بر این‌ها، فاصله این هتل تا کاخ دلمه باغچه ۱۹ کیلومتر و تا میدان مشهور تکسیم نیز ۲۱ کیلومتر است و دسترسی به این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی از طریق مترو امکان‌پذیر است.
برای دسترسی به فرودگاه صبیحه گوکچن نیز که نزدیک‌ترین فرودگاه محسوب می‌شود، با ۱۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات موردتوجه و مشهور هتل نار پالاس می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل نار پالاس استانبول


بخش پذیرش در قسمت ورودی لابی این هتل تعبیه‌شده است که در این بخش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و توریست‌ها هستند. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل Nar Palace Istanbul قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در رابطه با خدمات شستشو می‌توان به امکانات اتوکشی اشاره کرد که به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده در هتل نار پالاس به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل همه اتاق‌ها شامل میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و تختخواب‌های استاندارد همراه با بالش‌ها و ملافه‌های تمیز هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است و برای قرار دادن وسایل ارزشمند و گران‌بهایتان گاوصندوق وجود دارد. در هتل نار پلاس چندین نوع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با ظرفیت دو نفر در طبقه آخر، لافت شامل سه اتاق‌خواب و یک پذیرایی برای اقامت بیش از ۱۰ نفر مناسب است، اتاق کوادروپل با چهار تخت خواب خوابگاهی مخصوص چهار نفر، اتاق ۶ تختخواب خوابگاهی نیز مخصوص ۶ نفر و اتاق تریپل استاندارد مخصوص ۳ نفر است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از آشپزخانه اختصاصی بهره‌مند شوید که این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، کتری برقی، اجاق‌گاز، ماکروویو، میز غذاخوری، امکانات شستشو هستند.
همچنین حمام‌های مشترک در هتل Nar Palace Istanbul نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن، کاناپه و تراس اشاره کرد. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بنابراین به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل واحد موردنظرشان را رزرو کرده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. همه اتاق‌ها به‌طور منظم و روزانه نظافت می‌شوند و همین تمیزی و نظافت اتاق‌ها همواره موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل Nar Palace Istanbul ارائه می‌شود. وعده ناهار به‌صورت پک‌های بسته‌بندی‌شده در اختیار مسافران قرار داده می‌شود ولی درصورتی‌که تمایلی به دریافت این پک‌ها نداشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های موجود در اطراف هتل رفته و انواع غذاها را سفارش داد و نوش جان کنید.

فاصله هتل نار پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه یدی تپه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب‌بازی استانبول: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا کید زانیا استانبول: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است