search
menu

هتل Naila Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Naila Hotel Istanbul
امکانات هتل نیلا استانبول
خدمات هتل نیلا استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیلا استانبول

درباره هتل Naila Hotel Istanbul


هتل نیلا استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که در منطقه باکرکوی واقع شده است. منطقه باکرکوی در شمال شرقی دریای مرمره قرار دارد و یکی از شلوغ‌ترین و پر هیاهوترین مناطق شهر استانبول به شمار می‌رود. باکرکوی علاوه بر ساختمان‌های مسکونی مراکز تجاری بسیار گسترده‌ای نیز دارد که در مغازه‌های آن می‌توانید اجناس باکیفیت و ارزان قیمت ترکی فراوانی را پیدا کنید. از جمله این مراکز تجاری می‌توان به مرکز خرید چرخ فلک و مرکز خرید گالریا اشاره کرد که با هتل نیلا فاصله چندانی ندارند و مهمانان ساکن در این هتل می‌توانند به راحتی و با یک پیاده روی کوتاه به این مراکز دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و خرید در آن‌ها لذت ببرند. آب انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و برج گالاتا نیز از جمله اماکن تاریخی نزدیک به این هتل به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Naila Hotel اقامت داشته باشید و سفری دلپذیر و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل نیلا استانبول


هتل نیلا استانبول امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌کند که این امکانات در حد یک هتل ۳ ستاره قابل توجه و همچنین مقرون به صرفه هستند. هتل دارای یک تراس زیبا است که منظره‌ای جذاب و تماشایی از شهر استانبول را به مهمانان ارائه می‌دهد. سالن مشترک تماشای تلویزیون در اختیار مهمانان قرار دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا تماشای دسته جمعی تلویزیون را در سفر تجربه کنند. در محوطه هتل یک دستگاه فروش نوشیدنی قرار گرفته و مهمانان می‌توانند از طعم دلچسب نوشیدنی‌های خنک و متنوع آن بهره‌مند شوند. مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند اتاق‌های غیر سیگاری را برای اقامت خود انتخاب کنند و از این جهت مشکلی برای مهمانان وجود نخواهد داشت. هشدارهای امنیتی، دزدگیر دود و دوربین‌های مدار بسته داخل و خارج از ملک، امنیت کامل را در هنگام اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند. هتل مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشند. اتاق‌های خانوادگی، تهویه مطبوع، آسانسور و… از دیگر امکانات Naila Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل نیلا استانبول


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل نیلا استانبول که اقامت در آن را برای مهمانان جذاب و دوست داشتنی می‌کند رفتار صمیمانه و بسیار محترمانه پرسنل آن است که سبب می‌شود مسافران در هنگام اقامت در هتل احساس راحتی داشته باشند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و از تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و همین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات خانه داری در این هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی هتل هر روز توسط خدمتکاران سرویس و نظافت می‌شوند. ارائه بلیط نمایش‌ها و جاذبه ها، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، سرویس حمل و نقل بار به فرودگاه و… از دیگر خدمات Naila Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط ارازن استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل نیلا استانبول دارای فضایی تمیز، بزرگ و آرامش بخش هستند که از اقامت در آن‌ها احساس رضایت خواهید داشت. در این مجموعه واحدهای اقامتی متنوعی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد کوئین، اتاق دونفره، اتاق سه تخته کلاسیک، اتاق چهارنفره دوبلکس، اتاق لوکس کوئین و اتاق کوئین با چشم‌انداز دریا اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Naila Hotel امکانات رفاهی متعددی را به مهمانان ارائه می‌دهند که تمام شرایط لازم را برای یک اقامت دوست داشتنی برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز، مینی بار، کتری برقی، یخچال و فریزر، تلویزیون‌های صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیلا استانبول


فاصله تا مرکز خرید چرخ فلک: ۴۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۹۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است