search
menu

هتل MY GARDEN SUITES ISTANBUL

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MY GARDEN SUITES ISTANBUL
امکانات عمومی هتل مای گاردن سوئیت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای گاردن سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل MY GARDEN SUITES ISTANBUL


هتل مای گاردن سوئیت همانطور که از نام آن پیداست چشم‌انداز آن به باغ است و هتلی است که اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار مناسب برای اقامت در آن وجود دارد. از نظر جغرافیایی این هتل در ۷ کیلومتری پل شهدای ۷ جولای قرار گرفته‌است. هتل مای گاردن سوئیت امکانات خوب و مناسبی دارد که شما بهتر است قبل از انتخاب این هتل دو ستاره برای اقامت از امکانات آن آگاهی یابید. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن در ۲۱ کیلومتری این هتل قرار گرفته‌است. با اقامت در این هتل شیک و تمیز بهتر است به جاهای دیدنی استانبول نیز بروید و سفر جذابی را تجربه کنید. جاهای دیدنی استانبول شامل: برج گالاتا، میدان تکسیم، مراکز خرید استانبول، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و ... هستند. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما راه مناسبی برای سفر شما به این شهر است. در ادامه با خدمات و امکانات بیشتری از این هتل آشنا خواهید شد.

امکانات عمومی هتل مای گاردن سوئیت استانبول


هتل MY GARDEN SUITES با توجه به سطح قیمت‌های آن و تعداد ستاره‌هایش از امکانات خوبی برخوردار است. در بیرون از هتل باغ بزرگی وجود دارد که می‌تواند بر جذابیت آن اضافه کند. قبل از سفر حتما این نکته را به خاطر بسپارید که بیشتر هتل‌های استانبول همانند این هتل اجازه ورود را به حیوانات نمی‌دهند. اینترنت پر سرعت بصورت رایگان در تمام بخش‌های برای مسافران قابل دسترسی است. پارکینگ رایگان و بسیار امنی در هتل وجود دارد که در صورت همراه داشتن خودرو شخصی به راحتی می‌توانید خودرو خود را به این پارکینگ بسپارید.
در صورت نیاز به خدمات فاکس و فتوکپی می‌توانید از پرسنل هتل بخواهید تا برای استفاده از این خدمات شما را راهنمایی کنند. لابی شیک و مدرن هتل دارای تلویزیون است و جای مناسبی برای نشستن و استراحت بصورت گروهی است. هشدار دهنده‌های آتش و آلارم‌های امنیتی در بخش‌های مختلف هتل تعبیه شده‌است تا در آرامش کامل در این هتل استراحت کنید. صندوق امانات خدمت دیگری است که در هتل برای مسافران ارائه می‌شود تا بتوانید با خیال راحت وسایل خود را به هتل بسپارید. خشکشویی، اتو و لاندری در هتل وجود دارد و در صورت نیاز با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از این امکانات استفاده کنید. بصورت ۲۴ ساعته شما می‌توانید با پذیرش در ارتباط باشید و با زبان‌های فارسی و انگلیسی با پذیرش می‌توانید در ارتباط باشید. تهویه مطبوع در تمام بخش‌های هتل به درستی تعبیه شده‌است. خدمات دیگری مانند آسانسور و امکانات ویژه‌ای برای معلولان نیز در این هتل در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل شیک و مدرن هستند. دیوارهای اتاق‌ها رنگ طوسی دارند و تابلوهای بسیار زیبایی نیز روی دیوارها نصب شده‌است. دکوراسیون کلی اتاق‌ها به نحوی انجام شده‌است که حس آرامش از آن به مسافران انتقال می‌یابد. اتاق‌ها دارای تلویزیون ال سی دی هستند و اینترنت در داخل اتاق ها نیز قابل دسترسی است. اتاق‌ها دارای تخت و مبلمان بسیار راحت و شیکی هستند که می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استراحت و اقامت چند روزه شما در استانبول باشد. چای ساز و تلفن نیز در اتاق‌ها وجود دارد.
انواع اتاق‌های هتل MY GARDEN SUITES شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• سوئیت خانوادگی با دو اتاق، یک اتاق شامل یک تخت دو نفره و اتاق دیگر شامل یک مبل تخت شو
• اتاق دو نفره اقتصادی شامل یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل MY GARDEN SUITES دارای رستوران است و فضای آن همانند سایر بخش‌های هتل تمیز و شیک است. در داخل اتاق نیز می‌توانید صبحانه را میل کنید.

فاصله هتل مای گاردن سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج مایدن: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است