search
menu

هتل Mr Cas Hotels Special Category Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mr Cas Hotels - Special Category
امکانات و خدمات عمومی هتل مر کاس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مر کاس استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Mr Cas Hotels - Special Category


هتل مر کاس اسپشیال کتگوری استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شهر است که در خیابان معروف و محبوب استقلال واقع شده است؛ جایی که گذر هر گردشگر و خریدار بلیط هواپیما استانبول به آن جا می افتد تا در کنار شکم گردی و خرید با فرهنگ مردم محلی بیش تر آشنا شوند. هتل مر کاس اسپشیل کتگوری ساختمانی با تاریخ غنی است که از ابتدای قرن ۲۰ تا به امروز مالک های زیادی داشته و بلاخره این قصر تاریخی به هتل تبدیل شده تا اینبار عاشقان استانبول را به ماجراجویی کوچکی ببرد و خاطرات خوبی را ضمیمه بلیط هواپیما آن ها کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مر کاس استانبول


به عبارتی می توان گفت کاخی تاریخی در هتل مرکاس اسپشیال کتگوری ریشه دوانده و روح این کاخ در ساختمان و نمای آن زنده است. در یک دهه ای که از فعالیت هتل مستر کاس یا مر کاس استانبول می گذرد، این هتل توانسته از نظر رسیدگی به امور نظافت، دکوراسیون، موقعیت مکانی و رفتار حرفه ای کارکنانش از گزینه های مدنظر مهمانان و خریداران بلیط ارزان استانبول باشد. پارکینگی که هتل مر کاس استانبول به مهمانان خود ارائه می دهد،‌ فضایی در مجاورت ساختمان هتل است و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده و اینترنت رایگان از خدمات و امکانات عمومی هتل مر کاس هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل Mr Cas در ۴ طبقه بنا شده و ۳۵ اتاق در این طبقات پراکنده شده اند؛ اتاق هایی نقلی که متراژ آن ها بین ۱۱ تا ۲۰ مترمربع بوده و با پنجره های پیش آمده یا شاه نشین خود حس مینیمالیستی و مدرنی به اتاق ها داده اند. دکوراسیون اتاق ها و به کارگیری رنگ های خنثی در المان های آن حال و هوای آرامش‌بخشی به آن ها داده است. علاوه بر این واحدها دارای بالکن هستند و می توان دیدی به اطراف ساختمان و خیابان زیبای استقلال داشت. تمامی این اتاق ها با تهویه مطبوع مجهز شده اند و امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی، سشوار، چای ساز، میز، لوازم بهداشتی و گاو صندوق در آن ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل Mr Cas Hotels Special Category Istanbul گاهی برنامه های سرگرمی عصرانه برگزار می کند تا ساعات سرگرم کننده ای برای مهمانان خلق کند. تراس پشت بام این هتل با فضای دلنشین خود امکان تماشای شهر و شلوغی خیابان استقلال را فراهم کرده است. چشم اندازهای این تراس در تاریکی شب به زیباترین حد ممکن می رسد و دل کندن از آن راحت نیست. در پایان اقامت خود در هتل مر کاس می توانید از مغازه کادویی آن سوغاتی ها و یادگاری هایی برای دوستان خود تهیه کنید. ضمنا زوج هایی که سفر ماه عسلشان را مهمان این هتل باشند می توانند در سوئیت های ماه عسل هتل اقامت کنند. تجهیزات VIP و کرایه خودرو از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می روند. فضایی که این هتل برای کار مهمانان خود آماده کرده کاملا مناسب برنامه های کاری مهمانان است. مرکز بیزینس و تجهیزات اتاق های جلسه و خدمات کپی و فکس برای کسانی که به خاطر اهداف کاری به استانبول آمده اند، ارائه می شود.

رستوران هتل


رستوران هتل مر کاس دارای فضای کلاسیک و رمانتیکی است که در آنجا می توان در حین تماشای چشم اندازهای شهر غذاها و خوراک های اصیل ترکی را میل کرد. البته در چند قدمی هتل مرکاس از همان صد متری تا دورتر رستوران های متنوعی هستند که انواع غذاهای فست فود، دریایی و حتی ایرانی طبخ می کنند. این هتل دارای بار و کافی شاپی با فضای دنج است که امکان مطالعه کتاب یا حتی کار با لپ تاپ در آن جا مهیا شده است. درباره صبحانه های هتل مر کاس اسپشیال کتگوری باید گفت که صبحانه های هتل تنوع خوبی دارند و از محصولات ارگانیک تهیه شده اند.

فاصله هتل مر کاس استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است