search
menu

هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel
امکانات کلی هتل موون پیک لیوینگ وست استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موون پیک لیوینگ وست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel


هتل موون پیک لیوینگ وست یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره استانبول است که در فاصله ۱۱ کیلومتری مرکز کنگره Halic و ۱۳ کیلومتری مسجد سلیمانیه واقع شده است. این هتل در منطقه تجاری و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. نزدیک بودن هتل به مرکز خرید استانبول، گنبد سینان اردم، بازار ادویه جات، برج گالاتا و خیابان پر جنب و جوش استقلال توجه گردشگران و مسافران بسیاری را جلب کرده است. ساحل فلوریا و آتاکوی مارینا منعکس کننده زیبایی طبیعی منطقه هستند و جاذبه های منطقه شامل آکواریوم استانبول و پارک موضوعی اسفانبول است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی استانبول و اقامت در هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل موون پیک لیوینگ وست استانبول


هتل دارای رستوران، آشپزخانه، وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان برای میهمانانی است که با خودروی شخصی سفر می کنند. هتل ۵ ستاره Movenpick Living Istanbul West Hotel خدمات دربان و آبگرم کامل را ارائه می دهد. این هتل دارای استخر سرپوشیده و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. در این هتل می توانید با پرداخت هزینه حیوانات خانگی حود را به داخل هتل بیاورید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور امکان پذیر است. به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای قیمتی خود را در صندوق امانات هتل قرار دهید. از مزایای هتل موون پیک لیوینگ وست استانبول می توان به پاکیزه بودن آن اشاره کرد.
خدمات خانه داری به صورت روزانه در اتاق ها انجام می گیرد. میهمانان می توانند در مرکز اسپا با خدمات کامل از خدمات درمانی لذت ببرند. آبگرم مجهز به سونا و اتاق بخار است. آبگرم روزانه باز است. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی و اتاق ها ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل مجرب هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت به طور کامل برای آن ها دریافت می شود. ورود به هتل ساعت ۱۵ و خروج از هتل ساعت ۱۲ انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق سه خوابه لوکس، اتاق دو خوابه لوکس، اتاق یک خوابه لوکس، اتاق دو خوابه لوکس دارای تراس و اتاق سه خوابه لوکس دارای تراس است که می توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب کرده و اقامت دلنشینی را تجربه کنید.
همه ۸۷ اتاق هتل موون پیک دارای کف گرم هستند و وای فای رایگان، تهویه مطبوع و آشپزخانه رایگان ارائه می دهند. میهمانان همچنین تلویزیون های صفحه تخت، مایکروویو، لوازم آشپزی، ماشین ظرفشویی و کتری های برقی را در اتاق ها پیدا خواهند کرد. حمام ها شامل وان، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


میهمانان هتل می توانند از صبحانه قاره ای لذت ببرند. انواع غذاهای بین المللی و محلی در رستوران هتل Movenpick Living Istanbul West Hotel سرو می شود. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در دسترس هستند. در کافی شاپ هتل می توانید با انواع نوشیدنی ها از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل موون پیک لیوینگ وست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موپارک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی استانبول: ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا شهربازی ویالند: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است