search
menu

هتل Monopol Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Monopol Istanbul
امکانات عمومی هتل مونوپل استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونوپل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Monopol Istanbul


هتل مونوپل به عنوان هتل ۳ ستاره زیبا و شیک در یکی از بهترین نقاط توریستی شهر استانبول قرار دارد. این هتل لوکس با پرسنل مجرب و خوش برخورد خود هر ساله میزبان میهمانان زیادی از سرتاسر جهان است. این هتل زیبا جزو هتل های قدیمی شهر استانبول به شمار می رود، از این رو برای بهبود ارائه خدمات در سال ۲۰۱۳ موزد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دقیقا در مرکز شهر استانبول و در محله معروف بی اغلو واقع شده است، به دلیل موقعیت مکانی مناسب و قیمت مقرون به صرفه این هتل به عنوان یکی از بهترین گزینه های اقامت توصیه می شود، بنابراین با خرید آنلاین بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایید و سفر رویایی به شهر استانبول را آغاز کنید.
هتل مونوپل تا ایستگاه مترو تکسیم حدودا ۱.۳ کیلومتر فاصله دارد که از این طریق به نقاط مختلف شهر دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل مونوپل استانبول


با توجه به این که هتل مونوپل در استانبول یکی از هتل های نسبتا ارزان و معمولی است اما به دلیل قرارگیری در منطقه بسیار خوب شهر در طی سال مملو از مسافر از سراسر جهان است. از امکانات ارائه شده در هتل مونوپل استانبول می توان به رستوران، اتاق‌ خانواده، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. از جمله امکانات متعدد ارائه شده در هتل Monopol Istanbul پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و روم سرویس هستند که مورد استقبال خیلی از مسافران قرار می گیرند. خدمات دیگری نظیر فکس و فتوکپی و اتاق جلسه برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که برای سفرکاری عازم این شهر زیبا می شوند. در لابی هتل نیز میز تور، کرایه خودرو، تبدیل ارز و اتاق چمدان وجود دارند. همچنین خدماتی مانند اتو، خشکشویی و لباسشویی نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرند. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل Monopol Istanbul را ندارند. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از لابی هتل نسبت به کرایه ماشین اقدام کنید. جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از موزه ایا صوفیه و مسجد کبود. برای رفتن به این مکان ها نیازی به ماشین ندارید و به راحتی با پای پیاده می توانید بازدید کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ ها در هتل مونوپل دل باز بوده و همراه با دکوراسیون شیک و مدرن برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می کنند. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی‌ بار وجود دارند. همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار هستند. با اقامت در این هتل اقامتی رویایی و تکرارنشدنی را تجربه خواهید کرد. اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و همگی شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. این هتل دارای ۶۴ اتاق بوده و چشم انداز زیبایی رو به شهر و خیابان دارند. در هتل Monopol Istanbul سه نوع اتاق موجود است که عبارتند از اتاق دوتخته توئين یا دوبل، اتاق سه تخته و اتاق های خانواده. امکانات دیگر موجود در داخل اتاق های این هتل نیز عبارتند از فرش، تلویزیون، پنجره های بزرگ، یخچال، میز کار، تخت های استاندارد، مطمئنا استفاده از این امکانات برایتان اقامتی خوب و به یاد ماندنی به یادگار خواهد گذاشت.

رستوران هتل


در رستوران هتل مونوپل می توانید انواع غذاهای ترک و بین المللی خوشمزه نوش جان کنید. همچنین به دلیل نزدیکی گذرگاه چیچک می توانید به رستوران ها و کافه های این منطقه سر بزنید.

فاصله هتل مونوپل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است