search
menu

هتل Misa Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Misa Hotel Istanbul
امکانات رفاهی و خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل میسا استانبول

درباره هتل Misa Hotel Istanbul


هتل میسا استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن، امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تلفن، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی همراه با سشوار و حوله، پذیرش ۲۴ ساعته و چندین و چند سرویس متنوع دیگر می‌باشد. هتل میسا همه امکانات و خدمات خود را در بهترین سطح کیفی ممکن تقدیم مهمانان خود کرده تا لحظاتی سرشار از نشاط و شادابی را برای آنها رقم بزند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


بخشی از لذت اقامت در هتل میسا را هم خوردن صبحانه‌ای لذیذ و رنگارنگ در این هتل شکل می‌دهد. همچنین میل کردن ناهار و شام دلچسب در رستورانی که چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را تقدیم مهمانان خود می‌کند، لذتی است که شیرینی آن را تا سال‌های سال می‌توان در ذهن خود مزمزه کرد. البته مشابه این نما در اتاق‌های هتل میسا هم وجود دارد. در آنجا می‌توان نوشیدنی دلچسبی توسط چای/قهوه‌ساز برای خود تدارک دید و همزمان با نوش جان کردن آن، از تماشای زیبایی‌های شهر استانبول لذت برد. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، اجاره خوردرو، کتابخانه،خشکشویی اتوکشی و حمام سنتی اشاره کرد.همچنین امکان تایید رزرو فوری و کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها وجود دارد. لازم به ذکر است استفاده از میز میوه،نوشیدنی وشیرینی مشمول اندکی هزینه‌ی اضافی برای خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت و گردشگران می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل


یکی از مزیت‌های هتل میسا واقع بودن در منطقه تاریخی شهر استانبول است از این رو می‌توان بسیاری از جاذبه های گردشگری مانند ستون کنستانتین، بازار ادویه، مسجدسلیمانیه، برج گالاتا و مدین را دید. همچنین دسترسی بسیار خوب هتل به نقاط مختلف شهر باعث محبوبیت هتل Misa Hotel نزد مسافران شده. ایستگاه تراموای آکسارای در ۲۳۰ متری هتل میسا است. البته ایستگاه متروی آکسارای نیز در ۷۰۰ متری این هتل قرار گرفته است. همچنین فرودگاه صابیحاگوگچن هم فقط پس از ۳۲ کیلومتر جابجایی از هتل میسا در دسترس قرار می‌گیرد. این هتل پیشنهادی مناسب بری زوج‌های جوان است. در ضمن قهوه‌ی لذیذ هتل را اکثر مسافران پیشنهاد کرده‌اند.

اماکن نزدیک به هتل میسا استانبول


بازار ادویه تا هتل میسا استانبول: ۱.۵ کیلومتر
خیابان استقلال تا هتل میسا استانبول:۳.۷کیلومتر
آب‌انبار باسیلیا تا هتل میسا استانبول: ۲ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل میسا استانبول: ۱.۷ کیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل میسا استانبول: ۲.۲ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل میسا استانبول: ۲.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است