search
menu

هتل Miracle Istanbul Airport Hotel and Spa Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miracle Istanbul Airport Hotel & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل میراکل آسیا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میراکل آسیا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Miracle Istanbul Airport Hotel & Spa


یکی از لوکس ترین هتل های استانبول هتل میراکل آسیا است که در فاصله ای بسیار کم از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول قرار گرفته و برای بیزنس من ها گزینه بسیار مناسبی است. اما این که چرا باید هتلی نزدیک به فرودگاه را به جای هتلی که در مرکز شهر قرار دارد انتخاب کنید دلایل بسیار ساده ای دارد. اول اینکه هتل های نزدیک فرودگاه به لطف گردشگران بین المللی سطح امکانات و خدمات بهتری دارند و دوم اینکه می توانید هزینه رفت و برگشت تاکسی های فرودگاهی را از لیست هزینه های خود خط بزنید. البته اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما استانبول بازدید از مراکز خرید و جاذبه ها بوده، قطعا بهتر است یکی از هتل های داخل شهر و نزدیک به جاهای دیدنی استانبول را برای اقامت انتخاب کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل میراکل آسیا استانبول


هتل میراکل انواع خدمات و امکانات عمومی از خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی گرفته تا اتاق های بدون سیگار را برای مهمانان خود ارائه می دهد. Miracle Istanbul Airport Hotel & Spa با اینکه اطرافش مراکز خرید فراوانی هستند اما تا جاذبه های تاریخی استانبول فاصله نسبتا زیادی دارد و به همین دلیل این هتل خدمات کرایه خودرو را ایجاد کرده تا مهمانانش به جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول دسترسی راحتی داشته باشند. میراکل برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدمات ویژه ای مانند رمپ ویژه ورودی و دستگیره در سرویس های بهداشتی ایجاد کرده است.
اگر جزو افرادی هستید که سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط ارزان استانبول و سفر هوایی ترجیح داده اند، قطعا جای پارک خودرو جزو دغدغه های سفرتان خواهد بود اما نگران نباشید چون هتل میراکل پارکینگ اختصاصی ای دارد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل است. به جز پارکینگ رایگان، اینترنت هتل نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و شما می توانید در همه جای هتل به این اینترنت رایگان وصل شوید.
در بخش رسپشن و پذیرش هتل میراکل خدمات مختلفی مانند کمدهای قفل دار، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، اکسپرس چک این/ چک اوت و خدمات تبدیل ارز ارائه می شود. کارکنان این بخش به صورت ۲۴ ساعته فعالند تا علاوه بر ارائه این خدمات بتوانند امور تحویل اتاق ها را بدون معطلی برای مهمانان انجام دهند.
بیزنس من هایی که برای امور کاری به استانبول سفر کرده اند بد نیست بدانند که هتل میراکل دارای مرکز تجاری با امکانات برگزاری جلسات و میتینگ های مختلف است.
دیگر خدمات و امکانات هتل میراکل شامل خدمات نظافت روزانه، خدمات اتو، خدمات خشک شویی، خدمات لباسشویی، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته، درب های محافظ کودک و سیستم اعلام حریق هستند. ورود حیوانات خانگی به هتل میراکل ممنوع است.

اتاق های هتل


اتاق های هتل میراکل همگی عایق صدا بوده و به انواع مختلف اتاق های سوپریور دابل/ تویین، اتاق بیزنس دابل با دسترسی به باشگاه، اتاق دلوکس دابل یا تویین، سوئیت و سوئیت خانواده تقسیم می شوند که اگر با تعدادی بیش از ۴ نفر سفر می کنید، بهتر است اتاق های خانواده را برای اقامت خود انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل میراکل همگی دارای دکوراسیونی شیک و مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات الکترونیکی، مینی بار و کتری برقی به همراه چای رایگان هستند. در بخش حمام اتاق ها نیز برای راحتی و آسایش مهمانان لوازم رایگان بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


میراکل در بخش رفاهی و سرگرمی خود دستی پر دارد و مهمانان این هتل به باشگاه ورزشی مجهز، انواع ماساژها و اسکراب بدن، انواع مراقبت های پوستی و زیبایی و حمام عمومی دسترسی خواهند داشت.

رستوران هتل


میراکل ۲ رستوران عالی دارد که هریک از آن ها با استفاده از مواد اولیه تازه انواع غذاهای بین المللی، ترکی، پیتزاها و غذاهای دریایی را برای مهمانانش سرو می کنند.

فاصله هتل میراکل آسیا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز اوت لت ویاپورت: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ویاپورت:۰.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن: ۳ کیلومتر
فاصله تا پیست اتومبیل رانی اینترسیتی استانبول پارک: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا کشتی سازی توزلا: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است