search
menu

هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul
امکانات کلی هتل میموزا بوتیک بیوک آدا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میموزا بوتیک بیوک آدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul


هتل ۳ ستاره میموزا بوتیک بیوک آدا یک هتل ایده آل در بیوک آدا است. بیوک آدا بزرگ‌ترین جزیره در دریای مرمره، نزدیک استانبول، با مساحتی در حدود ۵ کیلومتر مربع است. این محله به طور رسمی در منطقه آدالار استانبول ترکیه است. هتل میموزا با فاصله ۳۰۰ متر از بیوک آدا بهترین‌های بیوک آدا را در دسترس شما قرار می‌دهد واقامت شما را هم آرامش بخش و هم لذت بخش می‌کند. کلیساها، صومعه ها و عمارت‌های تاریخی زیادی در این جزیره وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند. برای کسانی که علاقمند به بازدید از کلیسای ایا یورگی هستند این هتل گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. صومعه سنت جورج، مرکز خرید مال تپه پارک، مرکز خرید هیلتون، برج دختر، مسجد آبی و آب انبار باسیلیکا از جمله جاهای دیدنی هستند که به هنگام اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. بندر کشتی بیوک آدا، ایستگاه متروی کارتال و پندیک و ایستگاه متروی بستانچی در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و موجب صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد خواهند شد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۱۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی استانبول را داشته باشید، هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul با قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل میموزا بوتیک بیوک آدا استانبول


هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، روزنامه رایگان و اینترنت بی سیم پر سرعت رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی است. یک صرافی در هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. امکان کرایه دوچرخه برای میهمانان عزیز فراهم شده است. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید ساعاتی را صرف پیاده روی کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل دارای یک رستوران است. ورود به هتل از ساعت ۱۲ ظهر الی ۸ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. قبل از رزرو اتاق خود در هتل میموزا بوتیک بیوک آدا توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت اضافی برای بزرگسالان با هزینه اضافی ارائه می‌شود. هتل دارای محیطی بسیار دلنشین و تمیز است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در بیوک آدا به شمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul دارای انواع اتاق‌های دبل سوپریور، دبل لوکس و اتاق دبل دارای بالکن برای دو بزرگسال و یک کودک است. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای کمد لباس، تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، وای فای رایگان و مینی بار هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان نیز هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان است.

رستوران هتل


هتل میموزا بوتیک بیوک آدا صبحانه رایگان ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک رستوران غذاهای دریایی هستید، از رستوران سکرت گاردن بیوک آدا دیدن کنید، که در فاصله کوتاهی از هتل Mimoza Butik Otel Buyukada Istanbul قرار دارد. سرویس قهوه و چای نیز در محوطه مشترک هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل میموزا بوتیک بیوک آدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آبی بیوک آدا: ۶۵۰ متر
فاصله تا ساحل ناکی بی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا صومعه سنت جورج: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است