search
menu

هتل Mim Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mim Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل میم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mim Hotel Istanbul


هتل میم هتلی چهار ستاره در شهر گردشگری استانبول است. استانبول شهری است که هتل‌های بسیار زیادی دارد و گردشگران از نقاط مختلفی از دنیا به این شهر می‌آیند و هتل‌های متعدد و متنوع استانبول در تلاش هستند تا از نظر کیفیت و استانداردهای اقامتی با همدیگر رقابت کنند و در رتبه بالایی قرار گیرند. برای اقامتی جذاب در استانبول و بازدید از جاهای دیدنی مختلف این شهر مانند موزه پرا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و.... می‌توانید این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل در منطقه شیشلی و در واقع در قلب استانبول واقع شده‌است. امکانات بسیار زیاد و اتاق‌هایی مشرف به شهر از امکانات هتل Mim Hotel Istanbul است که در کنار آن آرامش به همراه دارد. از نظر بهداشتی نیز تمام موارد بهداشتی بصورت تمام و کمال رعایت می‌شود تا اقامتی آسوده خاطر را در هتل تجربه کنید. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به استانبول می‌توانید هم از جاهای دیدنی این شهر لذت ببرید و هم اقامتی لذت بخش را در هتل میم استانبول تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل میم استانبول


هتل Mim Hotel Istanbul همانطور که بیان شد هتلی چهار ستاره است که از امکانات مناسبی برخوردار است. هتل از خدمات اینترنت رایگان چه در اتاق‌ها و چه در فضای عمومی هتل برخوردار است. خدماتی همچون لاندری، خشکشویی و اوتو با هزینه اضافی در هتل برای مسافران ارایه می‌شود تا شما خیالتان از بابت لباس‌هایتان راحت باشد و با خیالی آسوده سر قرارهای کاری یا به بازدید جاهای دیدنی بروید. کارکنان هتل بسیار آموزش دیده و مجرب هستند و به چندین زبان زنده دنیا تسلط دارند. سالن‌های کوچکی برای برگزاری جلسات و یا کنفرانس‌هایی با تعداد کمی از شرکت کنندگان در بخشی از هتل تعبیه شده‌است. خدمات دیگری همچون نظافت روزانه اقامت در هتل را بیش از پیش پر طرفدارتر کرده‌است. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به استانبول سفر می‌کنید اصلا جای نگرانی نیست و با خیال راحت از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای رفتن به هتلتان می‌توانید بهره ببرید. آلارم بیدار باش نیز در صورت نیاز به مسافرانی که بخواهند از این ویژگی استفاده کنند و قرار مهمی داشته‌باشند ارایه می‌شود.
مانند بسیاری از هتل‌های استانبول هتل میم استانبول نیز اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی‌دهد. پذیرش هتل نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران محترم است. با اقامت در این هتل ضمن بهره‌مندی از امکانات بیشمار آن می‌توانید با خیال راحت به جاهای دیدنی مختلف استانبول همچون: آب انبار باسیلیکا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، کاخ توپکاپی و... بروید و سفری ماندگار را برای خود و همراهانتان بوجود آورید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


انواع امکانات اتاق‌های هتل میم استانبول را در این بخش از مطلب با جزییات بیشتری برای شما ارایه خواهیم کرد. همه اتاق‌های هتل به اینترنت رایگان وای فای متصل هستند و به راحتی می‌توانید کارهای اینترنتی خود را در اتاق محل استراحتتان پیش ببرید. حمام و سرویس بهداشتی با حوله و بسیار تمیز در تمام واحدهای اقامتی وجود دارد. تلویزیون موجود در تمام اتاق‌ها به کانال‌های ماهواره‌ای متصل هستند و می‌توانید در طول مدت زمان اقامت در هتل با تلویزیون سرگرم شوید. تهویه مطبوع و کولر نیز برای آسایش هر چه بیشتر مهمان تعبیه شده‌است. وجود مینی بار نیز برای بسیاری از مسافران مهم است و در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد. آینه و میز نیز جزیی از دکوراسیون اتاق‌هاست تا در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دلوکس تک نفره با یک تخت تک نفره
• اتاق دلوکس دو نفره با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق استاندارد تک نفره با یک تخت تک نفره
• اتاق ساده دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل میم استانبول دارای رستوران است و صبحانه آن بصورت بوفه ارایه می‌شود.

فاصله هتل میم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است