search
menu

هتل Meroddi Bagdatliyan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Meroddi Bagdatliyan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مرودی باگداتلییان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرودی باگداتلییان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Meroddi Bagdatliyan Hotel Istanbul


در سال ۲۰۱۲ و در قلب منطقه گالاتا هتلی با نام هتل مرودی باگداتلییان فعالیت خود را با هدف تمرکز بر فرهنگ و معماری قدیمی استانبول آغاز کرد. این هتل مجموعه ای از راحتی و آسایش است که امکاناتی مختلفی دارد. یکی از جذابیت های این هتل موقعیت جغرافیایی آن است که باعث شده بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی استانبول در چند قدمی هتل باشد و مهمانان تنها با چند دقیقه پیاده روی به جاذبه های مانند برج گالاتا برسند. به جز موقعت جغرافیایی سبک معماری هتل نیز قابل توجه است. جالب است بدانید که هتل Meroddi Bagdatliyan Hotel Istanbul ساختمان جدیدی افتتاح نکرده و تنها خانه های قدیمی موجود در این منطقه را بازسازی و تغییر کاربری داده است. یعنی شما نه تنها در یکی از مناطق تاریخی استانبول اقامت بلکه امکان تجربه اقامت در خانه ای قرن نوزدهمی را هم خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرودی باگداتلییان استانبول


کارکنان بخش کانسیرج هتل آماده اند تا هماهنگی های لازم برای تهیه بلیط، کرایه خودرو و یا رزرو میز را برای شما انجام دهند. در طرف دیگر بخش پذیرش هتل کارکنانی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول سفر کرده اند قطعا برای رفتن به هتل به دنبال تاکسی های فرودگاهی خواهند بود اما هتل مرودی برای راحت تر کردن کارها خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را برای مهمانانش ارائه می دهد. پاکیزگی و تمیز بودن برای مرودی باگداتلییان اهمیت خاصی دارد به همین دلیل خدمات نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می شود. خدمات خشک شویی، لباسشویی و اتو نیز در هتل ارائه می شود اما برای استفاده از آن باید کمی هزینه پرداخت کنید. اتاق چمدان، دستگاه فکس/ فتوکپی، سیستم اعلام حریق، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، دوربین مداربسته و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکاناتی است که هتل مرودی باگداتلییان استانبول در اختیار مهمانانش می گذارد. هتل فاقد برخی امکانات مانند استخر و پارکینگ است و اگر با خودروی شخصی سفر می کنید توجه داشته باشید که باید اتومبیلتان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنید.

اتاق های هتل


مرودی باگداتلییان اتاق های مختلفی برای مهمانان خود آماده کرده است. چه به صورت انفرادی سفر کرده باشید چه با گروه دوستان، مرودی اتاقی برای شما دارد. اگر با خانواده و همراه کودکان خود سفر کرده اید می توانید از اتاق های خانواده یا کانکت روم های هتل استفاده کنید. اتاق های مرودی همگی عایق صدا، بدون آلرژی و بدون سیگار هستند.

امکانات اتاق های هتل


هریک از اتاق های هتل مرودی دارای حمام داخل سوئیت اند که با کاشی های مرمر تزیین شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. تشک های تخت خواب ها سعی شده از نوعی استفاده شود که نهایت راحتی را داشته باشند تا مهمانان هتل از آسیب ها و دردهای ناشی از تخت نامناسب دور باشند.

رستوران هتل


مرودی با اینکه صبحانه بوفه در اختیار مهمانانش قرار می دهد اما رستوران ندارد اما از آنجا که تا خیابان استقلال فاصله زیادی ندارد می توانید از کافه ها و رستوران هایی که در این خیابان هستند استفاده کنید و یا طعم غذاهای خیابانی استانبول را بچشید. اطراف خود هتل نیز کافه بارها و رستوران های مختلفی وجود دارند که بد نیست سری به ان ها بزنید.

فاصله هتل مرودی باگداتلییان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا برج گالاتا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتونی پادوا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است