search
menu

هتل Mercure Istanbul Bakirkoy

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Istanbul Bakirkoy
امکانات و خدمات عمومی هتل مرکیور باکرکوی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکیور باکرکوی استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Mercure Istanbul Bakirkoy


هتل مرکیور باکرکوی یکی از هتل های ۴ ستاره منطقه قدیمی باکرکوی و در نزدیکی دریای مرمره است و کمی با میدان باکرکوی فاصله دارد؛ باکرکوی منطقه ای با اصالت تاریخی است که حدود ۱۱ مرکز خرید را در خود جای داده و این نویدی به عاشقان خرید است تا در منطقه مناسبی از استانبول اقامت کنند و راحت تر به بازارها و پاساژهایش دسترسی داشته باشند. بیش از یک دهه از شروع فعالیت هتل Mercure Istanbul Bakirkoy می گذرد و این هتل اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل حتی برای کسانی که قصد ماجراجویی فرهنگی در استانبول را داشته و یا برای اهداف کاری بلیط هواپیما استانبول خریده اند، گزینه ایده آلی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرکیور باکرکوی استانبول


در هتل مرکیور باکرکوی نه تنها هر آنچه که از یک هتل ۴ ستاره انتظار داشته باشید، برآورده می شود بلکه به طور قطع می توان گفت امکانات و خدمات این هتل فراتر از هتل های ۴ ستاره است. موقعیت مکانی هتل عالیست به طوری که همه چیز در دسترس مهمانان است؛ از دریا و مراکز خرید گرفته تا همه نوع رستوران و ایستگاه های حمل و نقل عمومی. این هتل استخر سرپوشیده بزرگی دارد و باشگاه آن بسیار مجهز است. گردشگران بعد از رزرو این هتل و ورود به اتاق با نامه ای از طرف مدیریت هتل و بشقابی از میوه استقبال می شوند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


بعد از بازسازی هتل، اتاق های آن با دکوراسیون زیباتری تزیین شده اند و رنگ های پاستلی به کار رفته در المان ها، اثاثیه چوبی و پنجره های کف تا سقف، چهره دلنشین تری به اتاق ها داده اند. همه اتاق های هتل مرکیور باکرکوی بخش نشین جداگانه ای دارند و امکاناتی همچون مینی بار، حمام اختصاصی، چای ساز، سشوار، میز کار، گاو صندوق، اینترنت رایگان و تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. هتل در مجموع دارای ۹۲ واحد اقامتی متشکل از اتاق های کلاسیک سینگل، دلوکس و سوپریور و سوئیت های جونیور، خانواده و کلاسیک است. ضمنا یکی از اتاق های هتل مرکیور باکرکوی برای افراد توان جو بهینه شده است. با رزرو هر کدام از اتاق ها و سوئیت های هتل Mercure Istanbul Bakirkoy می توان به صورت رایگان از اسپای هتل استفاده کرد. از برخی از واحدهای هتل چشم اندازی از شهر و برخی چشم اندازی از باغ و محوطه هتل پیداست.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان می توانند بعد از دوندگی های روزانه در استانبول به سالن اسپای هتل مراجعه کنند و ضمن بهره مندی از تجهیزات اسپا از انواع خدمات ماساژ، پکیج های ویژه، اتاق بخار و حمام ترکی هتل استفاده کنند. سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات بخش سلامتی هتل مرکیور باکرکوی است. باشگاه هتل مرکیور به اندازه ای بزرگ و مجهز است که در کمتر هتل ۴ ستاره ای نظیر آن را خواهید یافت. در این باشگاه می توان زیر نظر مربی شخصی به روتین ورزشی خود ادامه داد. از طرفی پذیرش هتل Mercure Istanbul Bakirkoy به صورت ۲۴ ساعته در امور مربوط به خدمات تور، تهیه بلیط، کرایه خودرو و سرویس شاتل مهمانان را راهنمایی می کنند و کسانی که سفر کاری به استانبول داشته اند می توانند در مرکز بیزینس این هتل از تجهیزات اتاق جلسه بهره مند شوند.

رستوران هتل


هتل مرکیور رستورانی به نام Ekru دارد که صبحانه هایی به سبک سلف سرویس سرو می کند و برای وعده های برانچ، ناهار و شام انواع غذاهای سنتی ترکی، ایتالیایی، مدیترانه ای، مکزیکی، دریایی، اروپایی و آمریکایی را در منوی خود دارد. این رستوران همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ شب دایر است. رستوران Octo هتل نیز در کنار سرو انواع خوراک های خاص بین المللی، انواع نوشیدنی خنک را سرو می کند. کسانی که به دنبال تنوع بیش تری هستند می توانند به رستوران های نزدیک هتل یا فود کورت های مراکز خرید در اطراف هتل Mercure Istanbul Bakirkoy سر بزنند یا حتی با استفاده از خدمات روم سرویس، غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل مرکیور باکرکوی استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا دریای مرمره: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کپسیتی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است