search
menu

هتل Mercure Altunizade Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Altunizade Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مرکور التونیزاد استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور التونیزاد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Mercure Altunizade Istanbul


در یکی از محبوب ترین محلات استانبول و در بخش آسیایی آن، هتل ۴ ستاره و مدرن مرکور واقع شده که با امکانات و خدمات خود اقامتگاهی مناسب برای مهمانانی است که با اهداف کاری یا تفریحی بلیط هواپیما استانبول تهیه کرده اند. یکی از نقاط قوت هتل مرکور التونیزاد کارکنان حرفه ای و خوش برخورد آن است که همواره با رویی گشاده پاسخگوی سوالات مهمانان و راهنمای آنان بوده و اقامتشان را به اقامتی خاطره انگیز تبدیل می کنند. کارکنان هتل به ۲ زبان انگلیسی و ترکی آشنا هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرکور التونیزاد استانبول


مرکور علاوه بر کارکنانی حرفه ای، خدمات و امکانات رفاهی بی نظیری را ایجاد کرده که با اقامت در هتل می توانید از آن ها استفاده کنید. Mercure Altunizade Istanbul اتاق هایی مدرن با سیستم تهویه مطبوع دارد و خدماتی مانند خدمات روم سرویس و رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد یعنی شما می توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کرده و بدون طی مسیری طولانی برای دسترسی به وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول به راحتی به فرودگاه بروید. علاوه بر این، مهمانان می توانند برای گشت و گذار در شهر از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کنند.
برای دریافت خدمات صرافی تنها کاری که باید انجام دهید خارج شدن از اتاق و رفتن به بخش پذیرش است تا بتوانید از خدمات تبدیل ارز استفاده کنید. در سوی دیگر پذیرش، کارکنان بخش کانسیرج منتظرند تا هماهنگی های لازم برای تهیه بلیط جاذبه ها و کرایه خودرو را برای شما انجام دهند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات مختلفی مانند چک این/ چک اوت خصوصی و اتاق چمدان است. بخش نگهبانی و حراست هتل نیز همانند بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال است و برای امنیت هتل تدابیر مختلفی مانند دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و صندوق امانات را ارائه می دهد. مرکور به فکر مهمانان شاغل خود هم بوده و خدمات و امکاناتی مانند سان همایش، مرکز تجاری و دستگاه فکس و فتوکپی را در اختیار آنان قرار می دهد. خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی و خشک شویی، خدمات اتو، پارکینگ و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکانات عمومی است که با اقامت در هتل مرکور به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


مرکور ۲ نوع اتاق و ۲ نوع سوئیت برای اقامت مهمانان خود ایجاد کرده که هریک با طراحی داخلی خاص خود نویدبخش اقامتی پر از آرامش و آسایش هستند. تمامی اتاق های مرکور عایق صدا و بدون سیگار است و مهمانانی که می خواهند سیگار بکشند باید در فضای مخصوص سیگار، سیگار بکشند.

امکانات اتاق های هتل


در هر یک از واحدهای اقامتی هتل مرکور امکانات و خدمات مختلفی مانند تلویزیون صفحه تخت به همراه کتری برقی قرار داده شده است. مینی بار و صندوق امانات نیز در تمامی اتاق ها وجود دارد اما برخی از اتاق های هتل دارای بالکنی رو به شهر هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


قطعا مهمانانی که در جاذبه ها و مراکز خرید استانبول گردش کنند، خسته از راه رسیده و احتمال زیادی دارد که مستقیما به اتاق خود بروند اما مرکور پیشنهاد دیگری دارد! این هتل با ارائه خدمات اسپا، سونا و ماساژ تلاش کرده تا آرامش را مجددا به مهمانانش هدیه دهد. مرکور استخر سرپوشیده ای هم دارد که در طول سال پذیرای مهمانان است. برای ورزشکاران نیز باشگاهی با وسیله های ورزشی مختلف در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


سرآشپز رستوران مرکور همراه کمک آشپزان خود انواع غذاهای بین المللی و حلال را برای مهمانان هتل سرو می کند. منوی ویژه رژیمی نیز در صورت درخواست برای مهمانان ارائه می شود و همچنین مهمانان می توانند در صورت تمایل صبحانه را در اتاق خود میل کنند.

فاصله هتل مرکور التونیزاد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا:۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است