search
menu

هتل Mardy Suit Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mardy Suit Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ماردی سوئیت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماردی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mardy Suit Hotel Istanbul


هتل ماردی سوئیت از هتل‌های ۳ ستاره در منطقه مشهور کوچوک چکمجه در شهر استانبول است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار عالی بوده و دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید از این هتل بسیار آسان است. همچنین پیشنهاد ما برای زوج‌های جوان انتخاب و رزرو این هتل است، زیرا بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرشان را در این هتل تجربه خواهند کرد. با توجه به اینکه محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است، از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از باغ را تماشا کنید. از هتل Mardy Suit Hotel Istanbul تا ساحل فلوریا ۲.۶ کیلومتر فاصله وجود دارد، بدین‌جهت این هتل در میان هتل‌های دیگر از محبوبیت خاصی برخوردار است و در طول سال از میهمانان زیادی میزبانی می‌کند، میهمانانی که از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.
از میان جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر استانبول می‌توان به مسجد سلیمانیه، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد که با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به این جاذبه‌های دیدنی خواهید داشت. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه با ۳۰ کیلومتر فاصله فرودگاه استانبول است که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی این هتل بهره‌مند شوید و با پرداخت هزینه مربوطه در هر ساعتی از شبانه‌روز به هتل ماردی سوئیت دسترسی داشته باشید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، اتاق ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل ماردی سوئیت استانبول


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و وای فای رایگان در تمامی نقاط اشاره کرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که هتل ماری سوئیت پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند بهتر است به فکر جای پارک در نزدیکی هتل Mardy Suit Hotel Istanbul باشند. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی با هزینه مجزا در این حالت انجام می‌گیرند. در لابی نیز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید و از پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. پرسنل موجود در این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین دلیل باعث گردیده تا در میان هم‌وطنان از شهرت خاصی برخوردار شود. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Mardy Suit Hotel Istanbul باید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل ماردی سوئیت استانبول عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق کواد روبل، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق دلوکس، اتاق تریپل و اتاق سینگل اکونومی. امکانات موجود در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، ورودی اختصاصی، میز غذاخوری و بالکن. همچنین همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن تعبیه‌شده است. همچنین هر یک از اتاق‌های هتل Mardy Suit Hotel Istanbul شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. لازم به ذکر است که تختخواب‌های استاندارد و ملافه‌های تمیز در داخل اتاق‌های هتل ماردی سوئیت قرار داده‌شده‌اند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سرو می‌کنند. برای وعده صبحانه می‌توانید به این رستوران مراجعه کرده و صبحانه سلف‌سرویس و حلال را نوش جان کنید.

فاصله هتل ماردی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کویوم جوکنت: ۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موی پارک: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف استانبول: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است