search
menu

هتل Marble Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marble Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ماربل استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماربل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marble Hotel Istanbul


هتل ماربل از هتل های ۴ ستاره در بهترین نقطه از شهر استانبول است که از سال ۲۰۱۶ در ۱۵۰ متری میدان تکسیم قرار گرفته است. این هتل زیبا به دلیل نزدیکی به ایستگاه متروی تکسیم به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی دارد. همان طور که گفته شد، موقعیت مکانی این هتل به گونه ایست که در عرض ۳ دقیقه پیاده روی به خیابان پرجنب و جوش استقلال خواهید رفت و مطمئنا لحظات خوشی در این خیابان در انتظار شماست، زیرا خیابان استقلال مملو از رستوران، کافی شاپ و مغازه های خرید است. همچنین چندین جاذبه دیدنی نیز در فاصله اندکی از هتل قرار دارند که برخی از این جاذبه ها عبارتند از کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، مرکز کنگره استانبول، شهر قدیمی استانبول و مسجد سلطان احمد. فرودگاه استانبول نیز با ۴۵ کیلومتر فاصله به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. برای خیلی از مسافران امکانات ارائه شده در محل اقامت از اهمیت زیادی برخورد است، بدین جهت خدمات مشهور هتل Marble Hotel Istanbul نیز عبارتند از استخر شنا، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، اتاق های خانواده و بار.

امکانات عمومی هتل ماربل استانبول


پارکینگ رایگان و اختصاصی این هتل در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که سفر با ماشین شخصی را ترجیح می دهند. همچنین در همه نقاط این هتل می توانید از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید. در بخش پذیرش هتل ماربل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و تورهای گردشگری برای بازدید از جاذبه های دیدنی شهر استانبول در این هتل در اختیار مسافران قرار داده می شود، همچنین می توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل خودتان به گشت و گذار بپردازید. در هنگام رزرو هتل Marble Hotel Istanbul به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ممنوع است. در لابی هتل ماربل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تورهای گردشگری، تبدیل ارز و خدمات باربری بهره مند شوید. همچنین برای استفاده از خدمات دیگر نظیر خشکشویی، اتو و واکس کفش ها نیز باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به مرکز سلامت و استخر سرپوشیده اشاره کرد، استخر این هتل در طی سال باز بوده و به صورت رایگان از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب قابل استفاده است. همچنین در کنار این استخر می توانید بر روی صندلی ها دراز کشیده و استراحت کنید. علاوه بر استخر، حمام ترکی و سونا جزو پرطرفدارترین امکانات این هتل به شمار می روند. در مرکز اسپای هتل Marble Hotel Istanbul نیز انواع ماساژ برای میهمانان ارائه می شود که این ماساژها در میان گردشگران شهرت دارد و باعث تشویق مسافران برای خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل بسیار راحت بوده و اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران فراهم می سازد. همه اتاق ها دارای دکوراسیونی مدرن و کف پارکت شده همراه با سیستم تهویه کننده مطبوع هوا هستند. برخی از اتاق های این هتل رو به دریا و برخی دیگر رو به شهر هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل خانواده، اتاق دوبل یا توئین با چشم انداز دریا، اتاق تریپل استاندارد، اتاق تریپل اکونومی، اتاق دوبل یا توئین اکونومی و اتاق دوبل یا توئین استاندارد. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Marble Hotel Istanbul می توان به تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق و مینی بار اشاره کرد. در داخل اتاق های هتل ماربل می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید، حمام هایی که شامل دوش، توالت فرنگی، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


یک روز عالی را می توانید با صبحانه کامل و سلف سرویس این هتل آغاز کنید. رستوران هتل ماربل رو به تنگه بسفر بوده و لحظات خوش و تکرارنشدنی را در هنگام سرو غذا در این رستوران تجربه خواهید کرد. وعده های ناهار و شام نیز به صورت سلف سرویس و منویی سرو می شوند.

فاصله هتل ماربل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است