search
menu

هتل Magnova Studios Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Magnova Studios Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ماگنووا استودیوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماگنووا استودیوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Magnova Studios Istanbul


هتل ماگنووا استودیوس استانبول، یک هتل ۳ ستاره زیبا در خیابان معروف استقلال و منطقه بی اوغلو استانبول است که انواع امکانات و خدمات را برای تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کرده است. خیابان استقلال از خیابان های مشهور استانبول بوده و دسترسی از آن به بسیاری از جاذبه ها ازجمله پارک های استانبول، کاخ های استانبول، موزه معصومیت، کلیسای سنت آنتوان مقدس و .... بسیار آسان است. مهمانان می‌توانند چه با پای پیاده و چه با وسایل حمل و نقل عمومی جذابیت های شهر استانبول را کشف کنند. درباره امکانات رفاهی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، باید بگوییم که اقامت خوش و دلنشین در انتظار مهمانان است. کارکنان کاردان و خوش برخورد هتل Magnova Studios Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامت مورد دلخواه مهمانان را برایشان فراهم کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماگنووا استودیوس استانبول


در هتل ماگنووا استودیوس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگی که در نزدیکی هتل قرار دارد استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۱۰ یورو پرداخت نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی شیک و لوکس هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات،اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط، شرکت در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها و گالری‌های هنری، خدمات تور، تبدیل ارز، کرایه خودرو، اتو، اتو پرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، شاتل فرودگاهی، دریافت سفارشات مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند.
پرسنل پذیرش مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل ماگنووا استودیوس استانبول به چندین زبان زنده دنیا ازجمله زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی،اردو، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی گرم و صمیمانه ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ماگنووا استودیوس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مدرن در هتل ماگنووا استودیوس استانبول طراحی شده‌اند. اتاق های هتل ماگنووا استودیوس استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، استودیو استاندارد، استودیو سوپریور، سوئیت پنت هاوس، استودیو لاکچری و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و بالکنشان رو به خیابان سرزنده استقلال قرار دارد. مبلمان و میز مخصوص فضای باز در بالکن ها تعبیه شده‌اند تا مهمانان حین استراحت و نوش جان کردن قهوه‌شان از جنب و جوش و سرزندگی خیابان استقلال لذت ببرند. دکوراسیون اتاق های هتل بسیار شیک و دلباز بوده و با اسباب و اثاثیه مدرن و اکسسوری های فوق العاده زیبا و باکلاس چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگی‌های هماهنگ و جذاب در طراحی و چیدمان اتاق ها به کار گرفته شده‌اند و اتمسفر اتاق ها را نشاط و آرامش بخش کرده‌اند.
مهمانان علاوه بر لذت بردن از راحتی اتاق‌هایشان، از تماشای محیط اطرافشان در اتاق سیر نمی‌شوند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس شنیده نمی‌شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ماگنووا استودیوس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ماگنووا استودیوس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. علاوه برای این، آشپزخانه های کوچکی داخل اتاق ها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون اجاق گاز، دستگاه نان تست، سینک ظرفشویی، یخچال، کابینت، میز ناهارخوری، لوازم پخت و پز، ظروف پذیرایی و ... هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ورنازا سوئیت استانبول صبحانه خوشمزه و غنی برای مهمانان سرو شده و آن ها را برای شروع یک روز پرانرژی آماده می‌کند. مهمانان برای صرف صبحانه بوفه ای و حلال بایستی در ساعات معینی از صبح به رستوران مراجعه نمایند.

فاصله هتل ماگنووا استودیوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است