search
menu

هتل LUXURY SUIT Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LUXURY SUIT Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لاکچری سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل لاکچری سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل LUXURY SUIT Istanbul


هتل لاکچری سوئیت استانبول، هتل آپارتمان شیک و زیبا در منطقه مال تپه استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌نماید. اگر همراه خانواده به استانبول سفر می‌کنید، هتل لاکچری سوئیت استانبول گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. در این هتل آپارتمان همچون خانه خودتان در آسایش و آرامش اقامت می‌کنید. همان‌طور که از اسم هتل معلوم است، اقامت لاکچری در این هتل آپارتمان در انتظار شما است. موقعیت مکانی هتل در بخش آسیایی استانبول قرار دارد.
اگرچه تا بسیاری از جاذبه‌های اصلی شهر ازجمله برج گالاتا استانبول، موزه مادام توسو، مسجد آبی استانبول و ... فاصله زیادی دارد، اما خوشبختانه تنوع بالای وسایل حمل و نقل عمومی استانبول جابجایی را برای شما راحت و میسر می‌کند. برای جابجایی بین قسمت آسیایی و اروپایی می‌توانید به یکی از اسکله‌های استانبول مراجعه و مسیر آبی جذاب و دل انگیزی را طی کنید. در اطراف هتل رستوران‌ها و مغازه‌های متعدد وجود دارند. می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی وسایل مورد نیاز روزانه‌تان را به راحتی تهیه کنید. با رزرو هتل آپارتمان لاکچری سوئیت استانبول اقامت خوب و دل‌چسبی تجربه می‌کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل LUXURY SUIT Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لاکچری سوئیت استانبول


در هتل لاکچری سوئیت استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت کرده و با روی خوش از مهمانان استقبال می‌کنند.
خبر خوب برای مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، این است که در هتل لاکچری سوئیت استانبول حیوانات خانگی به صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل لاکچری سوئیت استانبول شامل اتاق‌های خانواده، تک خوابه باتخت دونفره هستند. اتاق‌ها از چشم انداز زیبای شهر برخوردارند. در اتاق‌ها فضای نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، فضای ناهارخوری و سرویس بهداشتی وجود دارند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، رنگارنگ و دلنشین است و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با سرامیک‌های روشن و براق پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. زمان تحویل اتاق ها در هتل لاکچری سوئیت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل لاکچری سوئیت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، ماشین لباسشویی، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. در آشپزخانه اتاق‌ها کابینت، سینک ظرفشویی، ماکروویو، لوازم پخت و پز، لوازم پذیرایی، و ... وجود دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه می‌توانند خودشان به آشپزی غذاهای مورد علاقه‌شان بپردازند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


این هتل آپارتمان یک استخر سرپوشیده دارد که در تمام سال قابل استفاده برای ساکنین آپارتمان است. سالن بدنسازی نیز با تجهیزات کامل در اختیار مهمانان قرار دارد. حمام ترک نیز برای تجربه یک روز پرنشاط در هتل وجود دارد.

فاصله هتل لاکچری سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه یدی تپه استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۷٫۱کیلومتر
فاصله تا صومعه سنت جورج استانبول: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است