search
menu

هتل Lotus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lotus Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لوتوس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوتوس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lotus Hotel Istanbul


هتل لوتوس یکی از هتل‌های سه ستاره و انتخابی عالی در شهر استانبول است و به دلیل امکانات و خدمات بی‌نظیر ارائه‌شده در این هتل سفری به‌یادماندنی از استانبول را تجربه خواهید کرد. هتل لوتوس در ۲۰۰ متری گلدن هورن استانبول واقع‌شده است. این هتل فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده و در سال ۲۰۱۲ بعد از بازسازی و مرمت از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کند. در همه اتاق‌های این هتل تراس وجود دارد که از این تراس‌ها چشم‌انداز زیبایی از دریا مقابل چشمانتان خواهد بود. شاتل فرودگاهی برای دسترسی به فرودگاه استانبول از این هتل دایر گردیده و شامل هزینه جداگانه است. توجه داشته باشید که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کرده و عازم استانبول شوید، سپس از طریق شاتل فرودگاهی به هتل دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین به دلیل مسافت بسیار اندک و کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای هتل Lotus Hotel Istabul تا بازار بزرگ استانبول موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، مخصوصاً مسافرانی که طرفدار خرید هستند با مراجعه به این بازار دست‌پر به هتل برمی‌گردند. همچنین دسترسی به جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه و چندین جاذبه دیگر از این هتل بسیار آسان است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لوتوس استانبول


در بخش پذیرش این هتل کارکنان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر برای مسافران تلاش می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Lotus Hotel Istanbul را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کنند، باید در خیابان‌های اطراف هتل ماشینشان را پارک کنند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سربزنید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو احتیاج داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر امکان کرایه اتومبیل از لابی دایر گردیده و به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌ها بازدید کنید. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در میان ایرانیان شهرت بسیاری دارد و به دلیل برقراری ارتباط آسان با پرسنل این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. همه اتاق‌ها در این هتل دارای دکوراسیون بی‌نظیری هستند و در همه واحدها نیز کتری برقی همراه با مینی بار و یخچال قرار داده‌شده است. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق کوادروپل استاندارد، اتاق سینگل بودجت و اتاق خانواده. این اتاق خانواده مخصوص پنج نفر است و برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است. امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تختخواب‌های استاندارد. از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا و شهر را تماشا کنید. اقامت برای کودکان تا یک سال در این هتل رایگان است. برای کودکان تا ۳ سالگی در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان بوده ولی در صورت استفاده تختخواب باید هزینه مربوطه را پرداخت کنند. لازم به ذکر است اقامت برای کودکان بالای ۴ سال نیز به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت روزانه و بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. همچنین می‌توانید علاوه بر غذاهای بین‌المللی و ترکی از غذاهایی مانند پیتزا و ساندویچ سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل لوتوس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغجه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است