search
menu

هتل Long Stay Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Long Stay İstanbul
امکانات کلی هتل لانگ استی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لانگ استی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Long Stay İstanbul


هتل لانگ استی استانبول یک هتل آپارتمان ۴ ستاره لوکس در مرکز شهر استانبول و در یک منطقه تاریخی است که در آن به اندازه خانه خود احساس راحتی خواهید کرد. زیرا هتل آپارتمان Long Stay İstanbul با کیفیت بوده و خدمات عالی را ارائه می دهد. استانبول یک شهر شگفت انگیز با تاریخ، فرهنگ و سنت های عالی است و ما نمی توانیم زیبایی آن را فقط با کلمات توصیف کنیم. از این هتل میهمانان می توانند از همه آنچه شهر پر جنب و جوش استانبول ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرند. ساختمان هتل در آغاز دهه ۱۹۰۰ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۸ بازسازی شده و شکل نهایی را به خود گرفته است. از مزایای این هتل آپارتمان می توان به داشتن موقعیت مکانی مناسب، قیمت مناسب، دسترسی آسان به مرکز شهر و سایر جاذبه های گردشگری از جمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، موزه پرا ، برج گالاتا و موزه معصومیت اشاره کرد.
مرکز کنگره استانبول ۱.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به ایستگاه اتوبوس tarlabasi برسانید. همچنین فاصله هتل Long Stay İstanbul تا فرودگاه استانبول ۴۰ کیلومتر بوده و شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه در دسترس است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا، با اقامت در هتل آپارتمان لانگ استی احساس راحتی بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل لانگ استی استانبول


در Long Stay İstanbul ، خدمات عالی و امکانات برتر و فراموش نشدنی اقامتی را تجربه خواهید کرد. این هتل آپارتمان دارای ۵ طبقه و ۱۴ اتاق است که برای جا به جایی بین طبقات آن امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. در این ملک دسترسی به خدمات گسترده ای از جمله Wi-Fi رایگان در همه قسمت های هتل و اتاق ها، امنیت ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، سرویس تاکسی، صندوق امانات، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تورامکان پذیر است.
در صورت درخواست و با پرداخت هزینه می توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. صرافی هتل لانگ استی نیز برای تبدیل ارز در خدمت شماست. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی و اتاق ها ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. همچنین این هتل آپارتمان بسیاری از فرصت های تفریحی بی نظیر مانند باغ را ارائه می دهد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و واکس کفش نیز ارائه می شود. کارکنان هتل Long Stay İstanbul چند زبانه بوده و با تسلط به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. توجه داشته باشید که برای کودکان بالای ۱۲ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان لانگ استی استانبول دارای آپارتمان یک خوابه، آپارتمان اقتصادی و آپارتمان دارای بالکن یا تراس است. هر یک از واحد ها دارای تلویزیون صفحه تخت کابلی، کمد، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب هستند. همچنین یک اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و یخچال در آشپزخانه تمام نیازهای شما را تامین می کند. اکثر اتاق ها دارای فضای نشیمن و مبل هستند. ملحفه، بالش پر و همچنین حوله حمام در اتاق ها گنجانده شده است. اتاق های Long Stay İstanbul مجهز به حمام اختصاصی، دوش، سشوار، سرویش بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. کتری برقی برای تهیه چای و قهوه، میز غذا خوری و صندلی بلند برای کودکان نیز در اتاق ها موجود است.

فاصله هتل لانگ استی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است