search
menu

هتل Loka Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Loka Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل لوکا سوئيت استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل لوکا سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Loka Suites Istanbul


هتل لوکا سوئیت از هتل‌های مشهور سه ستاره در منطقه کادیکوی استانبول است که به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی و نزدیکی ایستگاه مترو به سراسر نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت، همچنین این هتل در طول سال میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان می‌شود که درنهایت نیز با رضایت کامل هتل لوکا سوئیت را به مقصد شهر خودشان ترک می‌کنند. این هتل زیبا در قلب منطقه کادیکوی در یک ساختمان تاریخی و قدیمی واقع‌شده که در سال‌های اخیر مورد بازسازی و مرمت قرارگرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی زیادی مانند بازار بزرگ استانبول، آب‌انبار باسیلیکا، موزه پرا، موزه معصومیت و مسجد آبی بازدید کنید.
در محیط اطراف هتل Loka Suites Istanbul چندین کافی‌شاپ و رستوران وجود دارند که در صورت علاقه می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به این رستوران‌ها سر بزنید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، تراس، سیستم گرمایشی و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لوکا سوئيت استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر خدمات باربری و اتاق چمدان در لابی هتل وجود دارند که در حین اقامت می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و واکس کفش با هزینه مجزا بهره‌مند شوید ولی برای خدماتی مانند اتوکشی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اگر سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، با خیال راحت می‌توانید در لابی هتل Loka Suites Istanbul از خدماتی مانند فکس و فتوکپی استفاده کنید. همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های انگلیسی روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل دارای طراحی زیبا با اسباب و وسایل بی‌نظیری هستند. همه واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل همه‌روزه و به‌صورت مرتب نظافت می‌شوند و همین امر سبب جلب رضایت مسافران می‌شود. از تراس موجود در داخل هر یک از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از محیط اطراف را تماشا کرده و اقامت خوشی را تجربه کنید. هر یک از اتاق‌ها با دکوراسیون خاص و رنگ‌آمیزی متفاوت نظر مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کنند.
در داخل اتاق‌های هتل Loka Suites Istanbul می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین برای همه واحدهای اقامتی آشپزخانه مشترک تعبیه‌شده است. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق دوبل دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت دلوکس شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی است که این سوئیت بیشتر برای سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی مناسب بوده و در پذیرایی نیز کاناپه تخت شو دارد. از امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، صندلی مخصوص کودکان، میز کار، فضای نشیمن و کمد لباس اشاره کرد. در میان واحدهای اقامتی این هتل سوئیت مخصوص عروس و داماد از اهمیت زیادی برخوردار است که زوج‌های جوان در هنگام سفرشان این سوئیت را انتخاب می‌کنند.

رستوران هتل


روز خوبی را صبحانه سلف‌سرویس و کامل این هتل آغاز خواهید کرد، همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و خنک را در کافی‌شاپ موجود در پشت‌بام این هتل سفارش شده و درحالی‌که به چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر نگاه می‌کنید، چای و نوشیدنی‌تان را بنوشید.

فاصله هتل لوکا سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است