search
menu

هتل Listana Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Listana Hotel
امکانات هتل لیستانا
خدمات هتل لیستانا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لیستانا استانبول

درباره Listana Hotel


هتل لیستانا در منطقه شیشلی شهر استانبول قرار گرفته و با امکانات و خدمات خوبی که به مهمانان ارائه می‌دهد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. طبیعت زیبا، سواحل فوق العاده بی‌نظیر و جاذبه‌های تاریخی فراوانی که در استانبول وجود دارند سبب شده‌اند که این شهر بسیار مورد توجه گردشگران باشد و هرساله مهمانان زیادی از سرتاسر دنیا از آن بازدید داشته باشند. هتل لیستانا به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول نزدیک است و از همین جهت محیط مناسبی را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. میدان تکسیم که یکی از توریستی‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق شهر استانبول است در فاصله ۲ کیلومتری از هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند به راحتی برای گردش و تفریح به این مکان دسترسی داشته باشند. پل گالاتا، کاخ دلمه باغچه استانبول، خیابان استقلال و… نیز از دیگر اماکن جذاب و تماشایی نزدیک به این هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما سفرمارکت ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Listana Hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل لیستانا


هتل لیستانا استانبول امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد و خدمات و امکانات رفاهی آن به گونه‌ای است که بدون شک از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. صبحانه‌ای که در هتل سرو می‌شود بسیار خوش طعم و متنوع است و مهمانان می‌توانند هر روز خود را با صرف صبحانه‌های جذاب و لذت بخش آغاز کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی به مسافران ارائه می‌شود و تنوع غذایی موجود در این رستوران برای مهمانان جذاب خواهد بود. فضای داخلی هتل بسیار زیبا است و با طراحی و دکوراسیون مجللی که دارد احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. هتل مجهز به سالن کنفرانس است و امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل را ممنوع کرده است که این مسئله در کیفیت اقامت مسافران تاثیر بسیار خوبی دارد. قهوه خانه، پارکینگ، سالن مشترک تماشای تلویزیون، اینترنت رایگان و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Listana Hotel هستند.

خدمات هتل لیستانا


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل لیستانا استانبول به مسافران ارائه می‌شود این هتل خدمات متنوعی نیز دارد و مهمانانی که قبلا در هتل اقامت داشته‌اند کاملا از این خدمات راضی بوده اند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و رفتار بسیار صمیمانه آن‌ها با مسافران سبب شده است که مهمانان در هنگام اقامت در هتل احساس راحتی و آرامش کامل داشته باشند. پذیزش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است که ارز مورد نیاز مهمانان را در محل تامین می‌کند. خدمات تور هتل نیز بسیار مورد توجه مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات و راهنمایی‌هایی که دریافت می‌کنند لحظات بسیار زیباتر و لذت بخش‌تری را در شهر استانبول برای خود رغم بزنند. هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات دربان، تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، صندوق امانات و… از دیگر خدمات Listana Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل لیستانا استانبول دارای فضایی شیک و مدرن هستند که با دکوراسیون زیبا تزئین شده‌اند و بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. اتاق سه تخته، اتاق لوکس دونفره، اتاق استاندارد دونفره و اتاق سوپریور دونفره از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه به شمار می‌روند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی که در واحدهای اقامتی Listana Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند تمام شرایط لازم برای یک اقامت زیبا و به یاد ماندنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، کمد لباس، میز تحریر، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لیستانا استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است