search
menu

هتل Lir Residence Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lir Residence Suites Istanbul
امکانات کلی هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lir Residence Suites Istanbul


هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول یک هتل ۴ ستاره شیک و مدرن در استانبول است که در فاصله ۴۵۰ متری میدان تکسیم واقع شده است. این هتل آپارتمان ۳.۸ کیلومتر تا موزه هنرهای مدرن استانبول فاصله دارد. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل می توان به موزه معصومیت، برج دختر، برج گالاتا، موزه پرا و کاخ دولمه باغچه اشاره کرد که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. ایستگاه متروی تکسیم نیز در نزدیکی هتل قرار دارد که موجب صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد می شود و پیوند مستقیمی با جاذبه های گردشگری شهر و مکان های اصلی دارد. همچنین خیابان سنگفرش استقلال با انواع مغازه ها و رستوران های شیک فقط چند دقیقه با ماشین تا هتلLir Residence Suites Istanbul فاصله دارد. هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و فاصله آن از فرودگاه استانبول ۴۳.۲ کیلومتر است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، با اقامت در این هتل سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول


ساختمان هتل دارای ۷ طبقه بوده و در هر طبقه دو آپارتمان وجود دارد. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل دارای تراسی با منظره زیبای بسفر است. پذیرش هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. باغ و راهنمای گردشگری از دیگر امکانات این هتل به شمار می آیند. اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را داشته باشید، می توانید از فروشگاه هتل دیدن کنید. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ هتل Lir Residence Suites Istanbul به صورت رایگان استفاده کرده و نگران وسیله نقلیه خود نباشند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها و فضاهای عمومی در دسترس میهمانان قرار می گیرد تا در حین اقامت از دنیای مجازی اطراف خود بی خبر نمانند. کپسول آتش نشانی در هتل موجود است و سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری می کند. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. علاوه بر این ها خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Lir Residence Suites Istanbul با انواع اتاق های خانوادگی دارای آشپزخانه، سوئیت جونیور لوکس دارای آشپزخانه، اتاق دبل دارای آشپزخانه، اتاق سه نفره دارای آشپزخانه، اتاق چهار نفره دارای آشپزخانه، آپارتمان رو به دریا و آپارتمان لوکس با منظره دریا اقامت بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. اندازه اتاق های هتل بین ۵۰ تا ۸۵ متر مربع است و با مبلمان عتیقه تزئین شده اند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع و بالکن در آپارتمان ها وجود دارد. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، آینه، کمد لباس و اینترنت بی سیم رایگان است. همچنین توستر، چای ساز، یخچال بزرگ و فریزر نیز در اتاق ها وجود دارد. هر واحد اقامتی مجهز به حمام اختصاصی، دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار است و آسایش و راحتی میهمانان را فراهم می کند. صبحانه را می توانید سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران ایزاکا رستوران هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول است که غذاهای ترکی سرو می کند. شما می توانید غذاهای ترکی را در کافه ای که در نزدیکی هتل قرار دارد نیز امتحان کنید.

فاصله هتل لیر رزیدنس سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است