search
menu

هتل Lemon Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lemon Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان لمون رزیدنس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان لمون رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lemon Residence Istanbul


هتل آپارتمان سه ستاره لمون رزیدنس در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل Lemon Residence برای کسانی که به دنبال راحتی بسیار در طول اقامت خود هستند و یا با خانواده سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. فاصله هتل آپارتمان لمون رزیدنس تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بسیار کم است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این مکان مشهور و محبوب شهر استانبول بازدید کنید و همچنین خوب است بدانید که در نزدیکی هتل لمون رزیدنس به دو ایستگاه مترو دسترسی دارید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خبر خوب این است که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل لمون رزیدنس تنها حدود ۱ ساعت فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان لمون رزیدنس


امکانات، خدمات و تجهیزات باکیفیت و بسیار خوبی در هتل لمون رزیدنس قرار دارد که برای اقامتی راحت و به‌صرفه تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، آسانسور، فکس، فتوکپی و تهویه مطبوع. خدمات هتل Lemon Residence شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، گشت شهری، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، فروش بلیط جاذبه‌ها، کنسرت‌ها و نمایش‌ها، خدمات بیدارباش، میز تور برای علاقه‌مندان به گشتن در شهر با برنامه منظم و تور و خدمات نظافتی از قبیل: نظافت روزانه، اتو، لباسشویی، واکس کفش و خشکشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل آپارتمان لمون رزیدنس استفاده کنید تا ترددی آسوده و بی‌دغدغه را داشته باشید. در صورت تمایل به رانندگی در شهر، می‌توانید از هتل لمون رزیدنس خودرو اجاره کنید. برای صحبت کردن با کارکنان هتل آپارتمان لمون رزیدنس نگران نباشید زیرا آنها به زبان انگلیسی هم صحبت می‌کنند و با استقبالی گرم از مسافران پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


هتل لمون رزیدنس در مجموع دارای ۱۰ واحد اقامتی است که طراحی و دکوراسیونی چشم‌گیر، جادار، راحت و جذاب دارند که برای اقامتی آسوده فراهم شده‌اند. آپارتمان‌ها و سوئیت‌های هتل Lemon Residence به طور کلی در سه نوع هستند که بدین شرح هستند: استودیو استاندارد که دارای یک تخت دابل هستند و ظرفیت دو فرد بزرگسال و یک کودک را دارند، استودیو سوپریور با یک تخت دابل و یک تخت سینگل که سه فرد در آنها می‌توانند اقامت کنند؛ و سوئیت‌ کامفورت که آپارتمان‌های دو خوابه هستند و ظرفیت پنج فرد بزرگسال و یک کودک را دارند که در یک اتاق آن یک تخت دابل و یک مبل تخت‌ خواب شو و در اتاق دیگر یک تخت یک نفره و یک مبل تخت خواب شو قرار دارد.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی در اتاق‌های هتل آپارتمان لمون رزیدنس وجود دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی، دلنشین و بدون کمبود فراهم شده‌اند. امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Lemon Residence در اختیار مسافران قرار دارد، شامل مواردی است از جمله: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، سیستم گرمایشی، تلفن، میز، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، کتری برقی و تهویه مطبوع. در واحدهای اقامتی و سوئیت‌های هتل آپارتمان لمون رزیدنس تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، توستر، میز و صندلی و آشپزخانه‌ای مجهز به وسایل مخصوص آشپزی است. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل لمون رزیدنس استانبول امکان سیگار کشیدن را ندارند، اما در مکان مخصوصی که در هتل برای سیگار کشیدن تعبیه شده است، می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در صورتی که علاقه داشته باشید فعالیتی دسته جمعی و متنوع را تجربه کنید، خوب است بدانید که هتل لمون رزیدنس، تورهای پیاده‌روی و تور و کلاس درباره فرهنگ و آداب‌و‌رسوم مردم محلی شهر استانبول و کشور ترکیه برگزار می‌کند که می‌توانید در آنها شرکت کنید و ساعاتی را به تفریح، آموزش و یادگیری بگذرانید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

فاصله هتل آپارتمان لمون رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۱۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است