search
menu

هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل لو سافران پالاس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لو سافران پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul


هتل سه ستاره لو سافران پالاس استانبول، واقع در منطقه سلطان احمد، اقامتی دلپذیر را در قلب شهر قدیمی استانبول فراهم می‌کند. این هتل یک انتخاب عالی برای تاجران، خریداران، گردشگران، شرکت کنندگان در کنگره و غرفه داران است. هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul در فاصله چند دقیقه ای تا بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد آبی، کاخ و موزه توپکاپی، مرکز خرید جواهر ومرکز همایش Lutfi Kirdar قرار دارد به همین دلیل مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۴۷ کیلومتری محل اقامت است و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل اقامت دلپذیری را در استانبول تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل لو سافران پالاس استانبول


از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، میز تور، انبار چمدان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل دارای روزنامه، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی است که میهمانان می توانند از آن استفاده کنند. میهمانان می‌توانند با هزینه اضافی از شاتل رفت و برگشت فرودگاه و شاتل پایانه کشتی های کروز نیز استفاده کنند. هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul دارای تراس است. این منطقه برای ماهیگیری محبوب است و اجاره ماشین در هتل امکان پذیر است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین علت اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. جا به جایی بین طبقات با آسانسور امکان پذیر است. هتل لو سافران پالاس استانبول دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. کارکنان مودب و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی زیادی از جمله موزیک زنده، کلاس‌هایی درباره فرهنگ محلی، پارک آبی، تور‌های دوچرخه سواری و پیاده روی، ماهیگیری، کلوپ شبانه و کتابخانه برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul وجود دارد. همچنین می توانید با قدم زدن در باغ زیبای هتل احساس آرامش بی نظیری را تجربه کنید. در ضمن می‌توانید از حمام‌های عمومی و حمام ترکی هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل لو سافران پالاس استانبول دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق یک تخته استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد است. همه ۱۵ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مجهز به دوش است. اتاق‌های هتل Le Safran Palace Hotel Istanbul دارای ملحفه و حوله‌های تمیز هستند. لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برنامه‌های ماهواره‌ای و بازی‌های ویدئویی برای سرگرمی شما ارائه شده است و امکان دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه رایگان بوفه‌ای روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می‌شود. رستوران هتل لو سافران پالاس استانبول نیز با انواع غذاهای بین المللی و محلی خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل لو سافران پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است