search
menu

هتل La Petite Maison Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Petite Maison Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل لاپاتیت مایسون استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل لاپاتیت مایسون استانبول از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Petite Maison Hotel Istanbul


هتل لاپاتیت مایسون از هتل‌های میان‌رده استانبول است که در منطقه فاتح قرار دارد. منطقه فاتح به عنوان یکی از مناطق قدیمی استانبول از محبوبیت بسیاری در میان گردشگران برخوردار است. خوشبختانه در این منطقه هتل‌های معروف زیادی قرار دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شرایطتان گزینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. هتل لاپاتیت مایسون یکی از گزینه‌های مناسبی است که در این منطقه قرار دارد و شما پس از خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید اقدام به رزروش نمایید. دریای مرمره تنها ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارد. جاهای دیدنی معروفی نظیر آب‌انبار باسیلیکا و مسجد و موزه ایاصوفیه در کمتر از ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. نزدیکی به سیستم حمل‌ونقل عمومی از دیگر ویژگی‌های مثبت اقامت در لاپاتیت مایسون است. هتل لاپاتیت مایسون گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی و اقتصادی است. به گفته‌ی مهمانان، تراس جذاب‌ترین بخش هتل است و چشم‌انداز زیبایی از شهر و دریا را مهمان نگاه مهمانان می‌نماید.

امکانات کلی هتل لاپاتیت مایسون استانبول


در La Petite Maison Hotel امکانات متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در مناطق مشترک در دسترس است و به راحتی می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، فکس، فتوکپی و دزدگیر از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات متعددی ازجمله خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، کمد، اتاق چمدان و کانسیرج ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط آرام و ایمن برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. لاپاتیت مایسون ازجمله هتل‌های چندزبانه استانبول است و به زبان‌های ترکی، فارسی، انگلیسی، روسی و عربی در این هتل گفتگو می‌شود.
لاپاتیت مایسون استانبول پذیرای کودکان بالای ۱ سال است و هزینه اقامت کودکان بالای ۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، لاندری و خشک‌شویی استفاده کنید. هرچند بسیاری از جاذبه‌های استانبول در نزدیکی هتل La Petite Maison Hotel Istanbul قرار دارند ولی برای گشت‌و‌گذار در قسمت‌های دیگر شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. پس از گردش در شهر اگر احساس خستگی کردید، سری به سالن بزنید و از خدمات زیبایی هتل ازجمله ماساژ و حمام بخار بهره ببرید. سیگار کشیدن در اتاق‌‌ها ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه‌‌ها به هتل، فرودگاه‌‌ بین‌المللی صبیحه گوکچن و فرودگاه استانبول هستند که به ترتیب ۳۰ و ۳۴ کیلومتر هستند؛ خدمات شاتل فرودگاهی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. ورود حیوانات خانگی به هتل لاپاتیت ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل لاپاتیت بسیار شیک و راحت هستند. تمامی واحدها پارکت شده‌اند و عایق صدا هستند. با اقامت در این هتل همانند خانه خودتان راحت خواهید بود. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق اکونومی دوبل و اتاق سینگل اقتصادی است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافی ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل لاپاتیت مایسون می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید؛ ولی پیشنهاد ما صرف صبحانه در تراس، حین تماشای چشم‌انداز زیبایی از دریا است. رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل La Petite Maison Hotel Istanbul قرار دارند که گزینه‌‌های خوبی برای صرف ناهار و شام هستند. رستوران‌های دوی دوی و سلطان کوشسی تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارند. برای صرف انواع نوشیدنی به سالن مراجعه نمایید.

فاصله هتل لاپاتیت مایسون استانبول از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است