search
menu

هتل Kumsal Butik Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kumsal Butik Otel Istanbul
امکانات کلی هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kumsal Butik Otel Istanbul


هتل کومسال بوتیک اوتل یک هتل ۳ ستاره دنج و اقتصادی در منطقه ادالار استانبول است و ساحل پرنسس کویو در ۳.۱ کیلومتری آن واقع شده است. موقعیت هتل بسیار خوب است و چیدمان داخلی باغ نیز بسیار دلپذیر است. این هتل با نمای زیبا در یک خیابان درخت کاری شده قرار گرفته و ۲ دقیقه پیاده تا دریای مرمره، ۳ دقیقه پیاده تا بندر کشتی بیوک آدا (Turyol) و ۳ کیلومتر تا موزه جزایر شاهزادگان فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، برج دختر و مرکز خرید کانیون مورد توجه مسافران بسیاری واقع شده است. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول در فاصله ۴۰ کیلومتری هتل واقع شده و نزدیک ترین فرودگاه به هتل به شمار می آید. اگر با خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول به دنبال مکانی راحت برای اقامت هستید، هتل Kumsal Butik Otel Istanbul یکی از بهترین های استانبول به شمار می آید.

امکانات کلی هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول


هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در مکان های عمومی و اتاق ها در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل Kumsal Butik Otel Istanbul دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق جلسات و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی است. سرویس اتاق از امکانات دیگری است که در این هتل ارائه می شود. هتل مجهز به کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق است که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در هتل کومسال بوتیک اوتل ممنوع است به همین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. این هتل دارای بالکن و تراس با منظره دریا است که بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده است.
همچنین هتل دارای چشم انداز باغ نیز است. روش های سرگرمی از جمله تورهای دوچرخه سواری و کرایه دوچرخه برای میهمانان در نظر گرفته شده است که بتوانند به نحو احسن از اوقات فراغت خود استفاده کنند. هتل فاقد رستوران است اما در نزدیکی آن رستوران ها و کافه های زیادی برای سرو غذا و انواع نوشیدنی ها وجود دارد. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان هستند و با خوش رویی به سوالات آن ها پاسخ می دهند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به داشتن محیطی تمیز، قیمت مناسب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین اشاره کرد. ورود به هتل ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول دارای اتاق های لوکس، اتاق دبل سوپریور، اتاق دبل لوکس دارای بالکن و اتاق های خانوادگی است که متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. هتل Kumsal Butik Otel Istanbul دارای ۲۱ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، کمد لباس، مینی بار و برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی میهمانان است. همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها امکان پذیر است. حمام خصوصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. نظافت در اتاق ها روزانه انجام می شود. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب نیز دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد.

فاصله هتل کومسال بوتیک اوتل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعت دیلبورنو: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل یوروکالی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا جزیره صدف: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل ویرانباگ: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۱۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است