search
menu

هتل Khalkedon Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Khalkedon Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل خالکدون استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خالکدون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Khalkedon Hotel Istanbul


هتل خالکدون استانبول هتلی در محله زیبایی از منطقه کادیکوی است که از آنجا تا بشیکتاش و کاراکوی ۵ دقیقه پیاده روی است. کادیکوی منطقه آسیایی استانبول به حساب می آید که مقصد مناسبی برای شکم گردی و خرید به حساب می آید. این هتل نیز از یک دهه پیش فعالیتش را در این منطقه آغاز کرده است و توانسته به یکی از محبوب ترین هتل های میان رده شهر تبدیل شود. در اطراف هتل خالکدون کافه ها، بوتیک ها و رستوران های متعددی وجود دارند و از هتل تا ایستگاه های مترو و تراموا ۳ دقیقه پیاده روی است و به همین جهت چه برای سفرهای کاری و چه تفریحی گزینه مناسبی تلقی می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل خالکدون استانبول


هتل Khalkedon بیش تر محبوبیت خود را مدیون کادر مجرب خود است که با رفتاری کاملا حرفه ای از مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول میزبانی می کنند. دومین نقطه قوت این هتل نرخ اقامتی مناسب آن است و کسانی که به دنبال بلیط هواپیما ارزان و اقامتگاه ارزان باشند، باید این هتل را در لیست خود جای دهند. هتل خالکدون فضایی را در مجاورت ساختمان به پارکینگ اختصاص داده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. این هتل در پشت بام خود تراسی دارد که می توان آنجا به تماشای بسفر و بناهای تاریخی شهر نشست یا محلی مناسب برای آفتابگیری در طول روز است. این هتل برای نقل و انتقال بی دغدغه و سریع مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد و کسانی که به همراه خانواده به این هتل آمده باشند، می توانند اتاق های خانواده این هتل را رزرو کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های این هتل و امکاناتشان بعد از بازسازی اخیرشان چهره مدرن تری به خود گرفته اند و در دسته اتاق های سینگل، دبل، تریپل و کوادراپل ارائه می شوند. همه این اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و سیستم گرمایشی آن ها مرکزی است. مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کمد، چای ساز، بخش نشیمن، حوله و سشوار از دیگر امکاناتی هستند که در اتاق های هتل خالکدون گنجانده شده اند. اتاق های هتل خالکدون دلباز و بزرگ هستند و به سبک مدرن دکور شده اند و به کارگیری رنگ های متنوع در المان های آن ها دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته است. این هتل در مجموع ۲۰ واحد اقامتی دارد که در ۳ طبقه هتل پراکنده شده اند و تقریبا حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


چنانچه مهمانان با اهداف کاری به استانبول سفر کرده و این هتل را رزرو کرده اند، می توانند از خدمات فکس و کپی و تجهیزات اتاق جلسه بهره مند شوند. با اینکه ایستگاه متروی کادیکوی در ۴۰۰ متری هتل واقع شده ولی کسانی که تمایل دارند سریع تر به کارها و برنامه های خود برسند، می توانند از خدمات سرویس شاتل و یا کرایه خودرو هتل استفاده کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان بوده و با زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند. اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز و صندوق امانت از دیگر امکانات و خدمات Khalkedon Hotel به حساب می آیند. ضمن اینکه بیرون از هتل و همچنین بخش های عمومی مجهز به دوربین های مداربسته هستند.

رستوران هتل


هتل خالکدون رستورانی ندارد و سالن غذاخوری پشت بام آن صرفا برای سرو صبحانه کاربرد دارد. مهمانان می توانند همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح به این سالن مراجعه و از خود پذیرایی کنند. بوفه صبحانه متشکل از انواع سالاد، سبزیجات، نان، مربا و آبمیوه بوده و همانطور که از نظرات مهمانان پیداست، صبحانه از کیفیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه همراه با میل صبحانه در محیط دلنشین تراس، می توان نظاره گر بسفر و بافت شهری استانبول بود. ضمنا نوشیدنی های متنوعی هم در قسمت بار تراس سرو می شوند. برای وعده های دیگر می توان به رستوران هایی مثل Pilaff، رستوران ماهی و رستوران کبابی Ciya در مجاورت هتل رفت.

فاصله هتل خالکدون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۵.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است