search
menu

هتل Kervan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kervan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل کروان استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کروان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kervan Hotel Istanbul


هتل کروان از هتل‌های سه ستاره در منطقه پندیک استانبول ترکیه است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی در این شهر دارد و در طول سال مملو از مسافرانی می‌شود که از نقاط مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی را برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. این هتل زیبا شامل تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه می‌توانید از ترانسفر گشت‌وگذار در هتل Kervan Hotel Istanbul استفاده کنید یا اینکه از طریق مترو دسترسی داشته باشید، ایستگاه مترو در فاصله حدوداً ۳ کیلومتری از این هتل واقع‌شده است. فرودگاه صبیحه گوکچن ۶ کیلومتر تا هتل کروان فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور هتل کروان می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعته و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کروان استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل کروان قابل‌دسترس بوده و استفاده از این اینترنت رایگان و بدون هزینه است. همچنین پارکینگ هتل نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. میز پذیرش در لابی این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. توجه داشته باشید که برای اطلاع از اخبار روز دنیا می‌توانید از روزنامه‌های موجود در لابی بهره‌مند شوید. در میز تور بلیط و گردشگری بلیط‌ ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی با هزینه مجزا ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. علاوه بر موارد گفته‌شده، در لابی هتل Kervan Hotel Istanbul می‌توانید از خدماتی مانند خدمات باربری، اتاق چمدان و صرافی بهره‌مند شوید. همچنین خشک‌شویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل محوطه و اتاق‌های این هتل برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از افراد و اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده هتل کروان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل کروان به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. همه اتاق‌ها به شکل ساده‌ای طراحی‌شده‌اند و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و گاوصندوق هستند. در حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارد. علاوه بر این‌ها، سیستم سرمایشی و گرمایشی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است، بنابراین در هر فصلی از سال که به استانبول سفر کنید، اقامتی همراه با آرامش را در هتل Kervan Hotel Istanbul تجربه خواهید کرد. اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق توئین یا دوبل، اتاق تریپل و اتاق کوادروپل. از اسم اتاق‌ها ظرفیتشان نیز معلوم است، بنابراین بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. برخی از امکانات دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، یخچال، کتری برقی، ماشین لباسشویی، وسایل شستشو، میز کار و بالکن. همچنین توجه داشته باشید که طبقات بالایی در داخل این هتل از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. همچنین در صورت نیاز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و از طریق روم سرویس در داخل اتاق میل کنید.

رستوران هتل


همه‌روزه وعده صبحانه در این هتل به‌صورت رایگان سرو می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر می‌توانید به رستوران‌های موجود در نزدیکی این هتل سر بزنید.

فاصله هتل کروان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کشتیرانی توزلا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مارینا ویاپورت: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوت لت ویاپورت: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پارک مال تپه: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است