search
menu

هتل Kecik Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kecik Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کچیک استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کچیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kecik Hotel Istanbul


هتل سه ستاره و اقتصادی کچیک در شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل کچیک استانبول برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی به‌صرفه و راحت داشته باشند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده باشید؛ می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در طول مدت حدود ۴۵ دقیقه با ماشین به هتل Kecik Hotel Istanbul برسید. منطقه قدیمی استانبول مجموعه ای از جاذبه ها از جمله معماری تاریخی فوق‌العاده و تعداد بیشماری رستوران و کافه های منحصربه‌فرد دارد که قرارگیری هتل کچیک فرصتی خوب برای اقامتی خوش و به‌یادماندنی است. هتل کچیک استانبول به مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول به ویژه جاذبه‌های تاریخی معروف نزدیک است. در طول مدت زمانی که در هتل کچیک استانبول اقامت دارید؛ حتما از کاخ بیگلربیگی استانبول بازدید کنید؛ تاریخ با زبان کاخ بیگلربیگی استانبول حرف می‌زند. کاخی که به معنای واقعی کلمه، توصیف ناپذیر است. کاخ بیگلربیگی استانبول جزو مکان‌هایی است که هم از لحاظ تاریخی و هم از حیث معماری اهمیت بسیار زیادی در این شهر دارد. از کاخ بیگلربیگی استانبول به عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های این شهر نیز یاد می‌شود. این کاخ بهترین مکان برای ثبت عکس‌های رویایی در شهر استانبول به حساب می‌آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کچیک استانبول


هتل کچیک استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت راحت و بی دغدغه مسافران فراهم شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل Kecik Hotel Istanbul شامل مواردی است از قبیل: لابی، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران برای سرو کردن صبحانه، فکس و فتوکپی. خدمات خوب و باکیفیتی که هتل کچیک استانبول ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق و نگهداری از چمدان. خدمات نظافتی هتل Kecik Hotel Istanbul از قبیل نظافت روزانه و خشکشویی است. چنانچه بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل کچیک استانبول استفاده کنید تا با دغدغه کمتری تردد کنید. کارکنانی که در هتل کچیک مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی، روسی، آلمانی و عربی صحبت کنند و از مسافران از جای جای دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل کچیک استانبول در مجموع ۸۸ اتاق وجود دارد که با طراحی و چیدمانی خاص و چشم‌نواز آماده اقامت راحت مسافران هستند. هتل Kecik Hotel Istanbul اتاق‌هایی متنوع دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های خانوادگی سه نفره. قابل ذکر است که اتاق‌های هتل کچیک استانبول دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده و تماشایی از شهر هستند. تمام اتاق‌های هتل کچیک استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل Kecik Hotel Istanbul نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در هتل کچیک استانبول یک رستوران شیک و دنج وجود دارد که می‌توانید در آنجا صبحانه‌ای لذیذ، رایگان و مفصل را به صورت بوفه میل کنید، صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را شروع کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل کچیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آکسارای استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایا صوفیه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است