search
menu

هتل Joy Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Joy Suitesz Istanbul
امکانات هتل جوی سوئیت
خدمات هتل جوی سوئیت
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل جوی سوئیت استانبول

درباره Joy Suitesz Istanbul


هتل جوی سوئیت استانبول در قلب شهر زیبای استانبول واقع شده است و با موقعیت مکانی بی‌نظیر و امکانات خوبی که دارد سفری‌ایده آل و دوست داشتنی را برای مسافران رغم می‌زند. میدان تقسیم اصلی‌ترین و توریستی‌ترین میدان شهر استانبول است که با Joy Suites تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این میدان در مرکز استانبول قرار گرفته و با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد مقصد نهایی بسیاری از گردشگران شهر استانبول برای تفریح و تفرج به شمار می‌رود.
در خیابان‌های منتهی به این میدان، مغازه‌های متنوع و رنگارنگ، مجسمه‌های زیبا، کبوتر‌های آزاد و چرخ‌های فروش بلوط و بلال و نان سیمیت به چشم می‌خورند که قدم زدن در بین آن‌ها تجربه‌ای فوق العاده شگفت انگیز و تکرار نشدنی است. علاوه برآن تعداد زیادی جاذبه گردشگری دیگر نیز در اطراف این هتل قرار دارند که بدون شک از تماشای آن‌ها پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول، در هتل زیبای جوی سوئیت اقامت داشته باشید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل جوی سوئیت


هتل جوی سوئیت استانبول امکانات متنوعی دارد که اقامت را برای مهمانان دلچسب و دوست داشتنی می‌کند. اطراف این هتل پر از رستوران‌های متنوع و جذاب است که انواع غذا‌های لذیذ ترکی و بین المللی را به شما ارائه می‌دهند و به دلیل نزدیک بودن به هتل، مهمانان ساکن در هتل می‌توانند برای صرف هر وعده غذایی یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنند. اتاق‌های این هتل خاصیت بدون دود دارند و سیگار کشیدن در آن‌ها ممنوع است بنابراین مهمانان برای سیگار کشیدن در هتل باید از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند. ساختمان و علی الخصوص واحد‌های اقامتی Joy Suites دارای فضایی آرام و آرامش بخش هستند که از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. استفاده از اینترنت برای ساکنان هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سراسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. امنیت ۲۴ ساعته، ردیاب مونوکسید کربن، کپسول آتشنشانی، محل غذاخوری و. . . از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل جوی سوئیت


هتل جوی سوئیت استانبول خدمات متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که سبب می‌شوند مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را برای خود به یادگار بگذارند. پرسنل Joy Suites همگی مسلط به چهار زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی هستند و با مهمانوازی و رفتار صمیمانه‌ای که دارند توانسته اند همواره نظر مثبت گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کنند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و هیچ مشکلی از نظر تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی وجود نخواهد داشت. هتل دارای صرافی است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات دربان، تهیه بلیط، ‌ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، محل نگهداری چمدان و. . . از دیگر خدمات این هتل هستند. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و با اقامت در هتل جوی سوئیت سفر زیبایی را برای خود رغم بزنید.

واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی Joy Suites همگی دارای فضایی آرامش بخش و زیبا هستند که از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحد‌های اقامتی هتل جوی سوئیت استانبول می‌توان به سوئیت خانوادگی، اتاق دونفره برتر، مجموعه خانوادگی دوبلکس و. . . اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


از مهمترین امکانات رفاهی موجود در واحد‌های اقامتی Joy Suites می‌توان به آشپزخانه مجهز، به همراه یخچال و تمامی وسایل پخت و پز اشاره کرد که برای مسافرانی که قصد دارند در طی سفر غذا‌هایی که توسط خودشان طبخ شده است را میل نمایند، گزینه‌ای بسیار عالی به شمار می‌رود. کفپوش پارکت، کتری برقی، ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، میز غذاخوری، جالباسی، تهویه مطبوع، امکانات اتوکشی و. . . از دیگر امکانات این واحد‌های اقامتی هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل جوی سوئیت استانبول


فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۹.۴ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است