search
menu

هتل Jaff Hotel Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul
امکانات عمومی هتل جف نیشان تاشی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جف نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul


هتل جف نیشان تاشی از مشهورترین هتل‌های استانبول است. این هتل ۴ ستاره در منطقه شیشلی واقع‌شده است و اینجا یکی از مناطقی است که چندین جاذبه دیدنی و تاریخی و بازار دارد، بنابراین مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. مطمئناً از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد و حتی برای سفرهای بعدی با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو دوباره این هتل مشتاق خواهید شد. با اقامت در این هتل به ایستگاه مترو دسترسی آسانی خواهید داشت که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی در سایر مناطق استانبول بروید. با توجه به منطقه‌ای که هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul واقع‌شده است، فاصله آن تا مرکز کنگره استانبول یک کیلومتر و تا میدان تکسیم نیز ۲.۱ کیلومتر است، همچنین فاصله هتل جف تا برج ساعت دلمه باغچه ۲.۲ کیلومتر است و همه این‌ها جزو جاهای دیدنی مشهور استانبول به شمار می‌روند که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جف نیشان تاشی استانبول


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مهمانان استقبال می‌کنند. همچنین روم سرویس، اینترنت وای فای رایگان جزو سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در لابی این هتل انجام می‌گیرند که باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. پارکینگ به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است، به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه پرداخت کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul مراجعه کنید و این‌که اتاق چمدان موجود در لابی نیز برای نگهداری از وسایل و چمدان تعبیه‌شده است. کسانی که به‌قصد سفر کاری با خرید بلیط هواپیمای استانبول عازم این شهر می‌شوند، با اقامت در این هتل می‌توانند جلسات کاری‌شان را در بخش بیزینس برگزار کرده و از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ترکی، استانبولی، فرانسوی و عربی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل مرکز سلامتی و اسپا است که انواع ماساژها را ارائه می‌دهند و بعد از خستگی روزانه و گشت و گزار می‌توانید در این قسمت استراحت کنید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات در هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul باید هزینه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل جف نیشان تاشی استانبول عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبله سوپرییر، اتاق تریپل دلوکس، اتاق خانواده کرنر و اتاق دوبل دلوکس با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل میز کار بوده همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا با گاوصندوق هستند. برخی از واحدهای اقامتی شامل بالکن بوده که از این طریق می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه نیشان تاشی را تماشا کنید. همچنین همه اتاق‌های هتل Jaff Hotels Nişantaşı Istanbul دارای حمام اختصاصی مجهز و تختخواب‌های استاندارد با ملافه و حوله‌های تمیزی هستند. امکانات موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلویزیون و تلفن. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر موارد گفته‌شده به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید صبحانه سلف‌سرویس را به‌طور روزانه در هنگام صبح نوش جان کنید.

فاصله هتل جف نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است