search
menu

هتل Istanbul Panorama Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Panorama Hotel
امکانات عمومی هتل پانوراما استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پانوراما استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Panorama Hotel


هتل پانوراما استانبول یکی از هتل‌های سه ستاره و خوب این شهر است که دارای سه ستاره است. استانبول شهری با جاذبه‌های دیدنی فراوان است که هتل‌های آن از نظر ارایه خدمات از جمله هتل‌های برتر جهان هستند که در این مطلب در رابطه با خدمات و امکانات هتل پانوراما استانبول اطلاعات بیشتری ارایه خواهد شد. این هتل از دکوراسیون اصیل که فرشهای اصیل دارد بهره می‌برد. اگر انتخاب شما اقامت در این هتل است به انتخابتان شک نکید زیرا با اقامت در این هتل، اقامتی دنج در اتاق‌های رو به دریا را تجربه خواهید کرد. بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نیز با این هتل حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارند. کارکنان هتل به چندین زبان از جمله: انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و بسیار مجرب و خوش برخورد هستند. در صورتیکه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما قصد سفر به استانبول را دارید می‌توانید با خواندن این مطلب از امکانات هتل Istanbul Panorama Hotel مطلع شوید و در صورت تمایل این هتل دنج را برای اقامتتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل پانوراما استانبول


هتل سه ستاره پانوراما با داشتن امکانات خوب و مناسب می‌تواند شما را برای اقامت در این هتل بیشتر ترغیب نماید. از جمله امکانات هتل می‌توانید به لابی مبله آن اشاره کرد که با وجود امکاناتی همچون تلویزیون استراحت کوتاه مدت شما را در این لابی جذاب‌تر خواهد ساخت. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به استانبول سفر می‌کنید بهتر است در نظر داشته‌باشید که خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد که برای آن دسته از افرادیکه با خودرو شخصی سفر می‌کنند بسیار مهم و ضروری است.
پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان محترم است. برای چمدان‌های شما نیز اتاق مخصوصی در نظر گرفته‌شده‌است. اگر نیاز دارید تا از خدمات صرافی بهره‌ببرید هتل بصورت رایگان این خدمت را به شما عرضه‌ می‌کند. علاوه بر این‌ها از دیگر خدمات مهمی که برای هر مسافری ممکن است مورد نیاز باشد خدماتی همچون خشکشویی، لاندری و اوتو است که هزینه اضافی نیز برای ارایه این خدمات از مسافران گرفته خواهد‌شد. تمام فضای هتل از تهویه مطبوع برخوردار است. آسانسور در ساختمان هتل وجود دارد و به راحتی می‌توانید بین طبقات رفت و آمد داشته‌باشید. فتوکپی و فاکس نیز در دسترس مسافران است و اگر به این امکانات نیاز دارید خیالتان را از بابت آن‌ها آسوده نگه دارید. علاوه بر موارد ذکر شده هتل Istanbul Panorama Hotel از نظافت روزانه نیز بهره می‌برد و به راحتی می‌توانید در این هتل تمیز با آرامش خاطر اقامت داشته‌باشید.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Istanbul Panorama Hotel مکان‌های دنج برای استراحت شما هستند. از پنجره اتاق‌ها منظره و چشم‌انداز بسیار زیبای دریا را خواهید دید. تلویزیون در تمام اتاق‌ها وجود دارد. در تمامی اتاق‌ها می‌توانید با اتصال به اینترنت هتل ارتباط خود را با دنیای مجازی حفظ کنید و به امور آنلاین یا اینترنتی‌تان رسیدگی کنید. تمام اتاق‌ها از تهویه مطبوع و کولر برخوردار هستند. سرویس بهداشتی و حمام همراه با حوله در تمام واحدهای هتل وجود دارد و نظافت آن‌ها در درجه خوبی انجام می‌شود. از جمله امکانات دیگری که در اتاق‌ها به چشم می‌خورد وجود مینی بار است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره شامل دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق تک نفره شامل یک تخت تک نفره
• اتاق دلوکس با دو تخت تک نفره و چشم‌انداز رو به دریا
• اتاق خانوادگی شامل سه تخت تک نفره یا دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


رستوران هتل Istanbul Panorama Hotel سالنی بزرگ است که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا وعده‌های غذایی خود را در این رستوران بزرگ و تمیز میل کنند.

فاصله هتل پانوراما استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است