search
menu

هتل Istanbul nostalji suit avcilar

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره istanbul nostalji suit avcilar
خدمات و امکانات هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار
واحدهای اقامتی هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار

درباره istanbul nostalji suit avcilar


هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار یکی از هتل‌های شهر استانبول است که راحتی و هزینه‌های پایین را همزمان به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول به شمار می‌رود و از همین جهت می‌توان آن را یک هتل میان رده و اقتصادی معرفی کرد. بسیاری از افراد با شنیدن نام هتل ارزان قیمت فکر می‌کنند که شاید آن هتل، هتل مناسبی برای اقامت نباشد و محل راحت و تمیزی را به مسافران ارائه ندهد. باید گفت که همیشه نیز این گونه نیست و هتل‌های اقتصادی فراوانی در سرتاسر استانبول وجود دارند که اقامت در آن‌ها برای مهمانان لذت بخش و راضی کننده خواهد بود. تنها تفاوت این نوع هتل‌های اقتصادی با هتل‌های سطح بالاعدم ارائه امکانات لوکسی مانند استخر، سونا، جکوزی و… است که اگر این مسائل برای شما مهم نباشد می‌توانید یک هتل اقتصادی مناسب را برای اقامت انتخاب کنید و بخش بیشتری از بودجه سفر خود را به جای اقامت، برای تفریح و گشت و گذار در استانبول هزینه کنید. هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار دقیقا یکی از همین هتل‌های میان رده است که اقامتی راحت و آرام و در عین حال کم هزینه را به مهمانان ارائه می‌دهد.
شهر استانبول سرشار از جاذبه‌های گوناگون است که همراه با طبیعت بکر و بی‌نظیر و سواحل جذاب آن توانسته سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند و یکی از توریستی‌ترین شهر‌های کشور ترکیه باشد. در این شهر اماکن تاریخی بسیار معروفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)، مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول، کاخ و موزه توپکاپی استانبول، کاخ دلمه باغچه استانبول و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر زیبای استانبول و گشت و گذار در تمام این مناطق دیدنی، در هتل istanbul nostalji suit avcilar اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری آرام، امن و دوست داشتنی را تجربه کنید.

خدمات و امکانات هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار


مهم‌ترین ویژگی هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار ارائه واحدهای اقامتی بسیار راحت و تمیز به مهمانان است که بدون شک اقامت در آن‌ها به عنوان واحدهای اقامتی یک هتل اقتصادی مسافران را پشیمان نخواهد کرد. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به استانبول وارد شدید از شما استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط مهمانان با پرسنل را آسان‌تر می‌کند. در هتل istanbul nostalji suit avcilar خدمات نظافتی روزانه وجود دارد و تمام واحدهای اقامتی این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند. وای فای در تمام اتاق‌ها در دسترس است و مسافران می‌توانند در طول اقامت از اینترنت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجهز به تهویه مطبوع نیز است که اقامت را برای مهمانان لذت بخش‌تر و دلپذیر‌تر می‌کند. در نزدیکی هتل نیز یک باغ وجود دارد که منظره نزدیک به هتل را برای مهمانان زیباتر و جذاب‌تر می‌سازد. بهتر است بدانید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و اگر قرار است که با حیوان خانگی به استانبول سفر کنید، متاسفانه نمی‌توانید حیوان خانگی خود را در زمان اقامت به همراه داشته باشید.

واحدهای اقامتی هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار


تمام واحدهای اقامتی هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار غیر سیگاری هستند و بنابراین خیال مسافران را از بو و دود سیگار راحت می‌کنند. در این هتل در مجموع ۳۰ واحد اقامتی وجود دارد که تمامی آن‌ها اتاق‌های استودیو استاندارد هستند و فضایی کاملا تمیز، راحت و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. امکانات متنوعی که در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند نسبت به هزینه دریافتی در هتل بسیار مقرون به صرفه هستند و از همین جهت اقامت در آن‌ها برای مسافران لذت بخش خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل istanbul nostalji suit avcilar می‌توان به تخت‌های راحت، یخچال، سشوار، لوازم آرایش رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، قفسه لباس و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استانبول نوستالژی سوئیت آوجیلار


فاصله هتل تا دانشگاه پردیس آوجیلار: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید پلیکان: ۳.۵ کیلومتر
ساحل ویولت استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه گلیشیم استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه کوچوک چکمجه: ۹.۱ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است