search
menu

هتل Istanbul Life Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul life
امکانات و خدمات عمومی هتل استانبول لایف
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استانبول لایف تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul life


هتل استانبول لایف از جمله هتل‌های چهارستاره‌ای است که کیفیت بالای خدمات و سرویس‌دهی مناسب، آن را به گزینه پرطرفدار گردشگران ترکیه برای اقامت در استانبول تبدیل کرده‌است. علاوه بر میزبانی مطلوب از مهمانان می‌توان دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل شهری از جمله قطار درون شهری و مترو را از دیگر دلایل محبوبیت این هتل دانست. برای مسافرانی که قصد دارند با تهیه بلیط هواپیما به استانبول سفر کنند؛ قطعا هتل استانبول لایف یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت است؛ زیرا تنها ۳۸ کیلومتر با فرودگاه مشهور استانبول و حدودا ۲۶ کیلومتر با فرودگاه صبیحه گوکچن فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل استانبول لایف


مهمانان هتل استانبول لایف می‌توانند در طول اقامت خود از امکانات و خدمات مختلفی بهره ببرند. از امکانات برجسته این هتل می¬توان به امکاناتی نظیر: وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس خشکشویی با هزینه، کارکنان و کارمندان خوش برخوردی که به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی، ترکی و اسپانیایی صحبت می‌کنند، صرافی تبدیل ارز، خدمات نظافت و خانه‌داری روزانه، اتوی لباس مهمانان با هزینه، اتاق چمدان، بخش راهنمای گردشگران، فتوکپی و فکس، اتاق تلویزیون، آسانسور اشاره کرد. گفتنی است مهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی خود به هتل استانبول لایف می‌آیند نیز می‌‌توانند با پرداخت مبلغ اندکی از پارکینگ عمومی که در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارد برای پارک ماشین خود استفاده کنند؛ و یا در صورت تمایل می‌توانند ماشین خود را در خیابان محل اقامت بگذارند.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتل istanbul life دارای تنوع زیادی است و از این رو مهمانانش را با هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد. بطور مثال برای هر دو گروه مهمانانی که سیگار مصرف می‌کنند و آنانی که طرفدار اتاق‌های سیگار ممنوع هستند هر دو نوع اتاق موجود است. همچنین برای گروه‌های مختلف مهمانانی که به صورت انفرادی سفر می‌کنند و همچنین مهمانانی که به همراه خانواده خود سفر می‌کنند نیز اتاق‌هایی با سبک‌های متفاوت نظیر سو‌ئیت‌های مخصوص خانواده با فضایی وسیع و اتاق‌های تک نفره با فضایی مناسب برای اقامت یک نفره در هتل استانبول لایف ترکیه در نظر گرفته شده‌است.

امکانات اتاق های هتل


همه چیز در اتاق‌هایistanbul life hotel به گونه‌ای به‌کار رفته است تا مهمانان هتل از نهایت احساس امنیت و آرامش برخوردار باشند و با خیالی آسوده برنامه‌های سفر خود در استانبول را دنبال کنند. از نمونه این امکانات می‌توان به وجود سیستم اطفاء حریق و هشدار آتش و همچنین سیستم هشدار امنیتی در هتل اشاره کرد. گفتنی است که در تمامی اتاق‌های این هتل مجلل از عایق‌های صوتی جهت ایجاد سکوت و آرامش در محل اقامت مهمانان استفاده شده‌است. وجود سیستم گرمایش و تهویه اتاق، چای ساز و قهوه ساز، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت به همراه عینک‌های نمایش سه‌بعدی برای تماشای فیلم، کتری، بطری آب آشامیدنی، مینی‌بار، دمپایی و باکس لوازم مراقبتی از دیگر امکانات مطلوبی هستند که همه اتاق‌های هتل استانبول از آن بهره برده‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خریدکردن و گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید را نوعی تفریح هیجان‌انگیز می‌دانید، پس اقامت در هتل استانبول لایف را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا فاصله این هتل تا مرکز خرید تپه ناوتالوس که یکی از مطرح‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود کمتر از یک کیلومتر است و از این رو می‌توانید با اندکی پیاده‌روی در نزدیکی هتل محل اقامت خود از خرید و گشت و گذار در این مرکز خرید نیز لذت ببرید. از دیگر مراکز تفریحی در نزدیکی استانبول لایف می‌توان به ورزشگاه شکری سراج اوغلو و همچنین سواحل چشم‌نواز دریای مرمره اشاره داشت که قطعا یکی از دیدنی‌های تماشایی استانبول از دیدگاه گردشگران است.

رستوران هتل


اگر در طول اقامت خود در استانبول لایف هوس رستوران‌گردی کردید خوب است بدانید که در اطراف این هتل رستوران‌های متعدد و کافی شاپ‌های معروفی نظیر استارباکس و مادو کافه وجود دارد که فاصله آنها تا هتل بسیار کوتاه است از این رو بعد از یک پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید لذت سفر خود را با صرف نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ استانبول دوچندان کنید.

فاصله هتل استانبول لایف تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دولماباغچه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پل بسفر: ۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است