search
menu

هتل Box Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Box Boutique Hotel Istanbul
خدمات و امکانات عمومی هتل استانبول باکس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استانبول باکس تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Box Boutique Hotel Istanbul


استانبول باکس یکی از هتل های معمولی استانبول است که بیشتر به خاطر موقعیت جغرافیای خود توجه مهمانان را جلب کرده است. این هتل با یکی از محله های دیدنی استانبول، میدان تقسیم، تنها ۲ کیلومتر فاصله دارد و این یعنی در عین اینکه به قلب تپنده و پرجنب و جوش استانبول نزدیکید، فاصله مناسبی هم از شلوغی و هیاهوی آن دارید به طوری که خواب را از چشمانتان نگیرد. تا منطقه و خیابان نیشان تاشی استانبول که به مراکز خریدش مشهور است نیز در کمتر از ۲ دقیقه دسترسی خواهید داشت. شاید برایتان جالب باشد بدانید با اینکه بوتیک هتل استانبول باکس زرق و برق هتل های چندین ستاره را ندارد اما تعداد مهمانان وفادار آن بسیار بیشتر از سایر هتل های استانبول است.

خدمات و امکانات عمومی هتل استانبول باکس


بوتیک هتل Istanbul Box Hotel همانند بسیاری از هتل ها خدمات و امکانات رفاهی مختلفی را برای آرامش مهمانانش ایجاد کرده است. مهمانانی که اقامت در استانبول باکس هتل را انتخاب کنند به خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و اتاق های بدون سیگار آن دسترسی خواهند داشت. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی، با خودروی شخصی شان سفر می کنند بد نیست بدانند که هتل فاقد پارکینگ است و باید اتومبیلشان را در کوچه ها و خیابان های اطراف هتل پارک کنند. استانبول باکس خدمات کانسیرج یا تهیه بلیط ارائه نمی دهد اما دیگر خدمات مانند اتاق چمدان، خدمات تور و اکسپرس چک این/ چک اوت توسط پذیرش هتل که به صورت شبانه روزی فعال است در دسترستان خواهد بود. کارکنان بخش پذیرش هتل به زبان های ترکی و انگلیسی آشنا بوده و همه تلاش خود را برای پاسخگویی و تحویل هرچه سریع تر اتاق ها به کار می برند.
کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته، سیستم اعلام حریق و زنگ هشدار تدابیری است که بخش نگهبانی و حراست هتل برای امنیت و آسودگی خاطر مهمانان به کار برده. کارکنان نگهبانی هتل نیز همانند بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.
استانبول باکس این فاقد خدمات نظافت روزانه است اما دیگر خدمات نظافتی مانند خشک شویی، لباسشویی و خدمات اتو با دریافت کمی هزینه در اختیار مهمانان قرار داده می شود.
استانبول باکس اینترنت پرسرعتی دارد که در تمامی بخش های هتل و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده است.

اتاق های هتل


اتاق های هتل استانبول باک به ۳ دسته اتاق های استاندارد، اتاق های اکونومی و اتاق های دلوکس دابل تقسیم می شود که همه این اتاق ها عایق صدا و بدون سیگار بوده و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


علاوه بر خدمات روم سرویس، امکانات مختلفی در اتاق های هتل قرار داده شده تا مهمانان در طول مدت اقامت خود کمبودی نداشته باشند. تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و سشوار از جمله امکانات موجود در تمامی اتاق های هتل هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


استانبول باکس خدمات تفریحی سرگرمی چندانی ندارد اما برای کودکان شبکه تلویزیونی کودک و برای مهمانان خود امکانات و تجهیزات ورزش های آبی را فراهم کرده است.

رستوران هتل


هتل دارای کافه و رستوران لاکارته است و از آن جا که اطراف آن رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد می توانید انواع غذاهای بین المللی را نوش جان کرده و از طرف دیگر شانس امتحان کردن انواع غذاهای خیابانی استانبول را نیز خواهید داشت.

فاصله هتل استانبول باکس تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ایستگاه مترو عثمان بی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است