search
menu

هتل InterContinental Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل InterContinental Istanbul


اینترکانتیننتال هتلی در منطقه اروپایی استانبول است که چشم اندازی از بسفر را در اختیار مهمانان می گذارد. این هتل در منطقه مدرن تقسیم قرار گرفته و چشم اندازی از بخش تاریخی شهر نیز دارد و همین ترکیب جالب کافی است تا بدانید که قرار است اقامتی فراموش نشدنی در InterContinental را تجربه کنید. قرار گیری در منطقه تقسیم علاوه بر منظره ای زیبا،‌ دسترسی تان به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی استانبول را نیز آسان خواهد کرد. شما تنها با کمی پیاده روی به میدان تقسیم و در کمتر از ۱۵ دقیقه به مراکز خرید و تفریحی مشهور نشان تاشی خواهید رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال استانبول


اینترکانتیننتال به عنوان هتلی رده بالا تمامی امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز مهمانانش را ایجاد کرده است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شده و در اینترکانتیننتال اقامت دارند، می توانند روی خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی هتل حساب کنند. مهمانان شاغلی که به دنبال محیط مناسبی برای برگزاری جلسه و یا انجام امور کاری هستند، می توانند از سالن جلسات هتل و امکانات آن استفاده کنند و برای اینکه در جلسات خود آراسته و بی نقص به نظر برسید بد نیست سری به بخش پیرایشگاه/ آرایشگاه هتل بزنید. برای امور تبدیل ارز و یا امور بانکی دیگر نیازی نیست که به خارج از هتل بروید، اینترکانتیننتال علاوه بر خدمات تبدیل ارز‌، دستگاه خودپرداز بانکی نیز داخل هتل قرار داده است. خدمات خشک شویی، لباسشویی، اتو، اتو پرس و واکس کفش در هتل نیز تنها با پرداخت کمی هزینه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. در بخش های مختلف هتل امکانات امنیتی مانند کپسول آتش نشانی،‌ سیستم اعلام حریق، زنگ خطر و دوربین مداربسته تعبیه شده است و علاوه بر این، بخش نگهبانی هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. رمپ ویژه ورودی، آسانسور و سیستم هشدار اورژانس در سرویس های حمام و بهداشتی از امکانات خاصی است که اینترکانتیننتال برای مهمانان سالمند و توان یاب خود در نظر گرفته است. خدمات کانسیرج، خدمات تور، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. اینترکانتیننتال پارکینگ ندارد اما مهمانان دارای اتومبیل می توانند از پارکینگ های عمومی اطراف هتل استفاده کنند. مهمانان در تمامی بخش های هتل به وای فای رایگان هتل دسترسی خواهند داشت.

اتاق های هتل


اینترکانتیننتال انواع اتاق ها را برای نیاز مهمانانش فراهم کرده است. از اتاق های استاندارد گرفته تا سوئیت های پرزدنتال همگی در این هتل وجود دارند. با این که امکانات اتاق ها تا حد بسیار زیادی مشابه یکدیگر است اما برخی تفاوت هایی هم دارند که اصلی ترین تفاوتشان در فضای اتاق و منظره پیش روی اتاق هاست. برخی از اتاق ها مانند اتاق های استاندارد رو به شهر هستند درحالی که برخی دیگر از اتاق ها رو به آب های زیبای بسفر قرار گرفته اند. اتاق های هتل همگی عایق صدا هستند و علاوه بر این اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار و اتاق های بدون آلرژی انواع اتاق های این هتل هستند.

امکانات اتاق های هتل


بزرگ ترین و زیباترین امکان اتاق های اینترکانتیننتال منظره ای است که از پنجره هایش می توان دید. به جز این تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. دستگاه چای/ قهوه ساز و کتری برقی به همراه مینی بار در اتاق ها موجود است. صندوق امانات، حوله تن پوش، وان حمام، سشوار، آینه و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل هستند.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


اینترکانتیننتال در زمینه امکانات سرگرمی و رفاهی، دستی پر دارد و هر نوع امکانی را ایجاد کرده تا مطمئن شود مهمانانش اوقات خوشی را در هتل سپری خواهند کرد. فرقی ندارد دلتان هوس یک آب تنی زیر نور طلایی رنگ خورشید را دارد یا می خواهید تحت نظر مربی خصوصی تمرینات فیتنس خود را انجام دهید، اینترکانتیننتال هر فعالیت ورزشی مانند کلاس های یوگا و ایروبیک را برگزار می کند و به جز این، بخش اسپای زیبایی را نیز ایجاد کرده که با سونا، حمام و خدمات ماساژ آماده است تا خستگی این فعالیت ها را از تنتان دور کند. مراقبت های پوست و مو و خدمات زیبایی نیز در هتل ایجاد شده تا مهمانان بتوانند عصرها زمانی که انواع اجراهای سرگرمی و موسیقی زنده برگزار می شود، عکس های زیبایی بگیرند.

رستوران هتل


همانطور که از هتل ۵ ستاره ای مانند اینترکانتیننتال انتظار می رود گزینه های غذاخوری فراوانی در هتل موجود است. رستوران وراندا، رستوران سافران، رستوران و بار سیتی لایت و رستوران براسیر ۴ رستوران هتل هستند که انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را برای مهمانان سرو می کند.

فاصله هتل اینترکانتیننتال استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است