search
menu

هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استانبول توزلا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس توزلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel


هتل ایبیس استانبول توزلا از هتل های ۳ ستاره و تاپ استانبول است که در منطقه توزلا واقع شده است و اقامتگاه باکیفیتی با هزینه پایین برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول به شمار می رود. توزلا در امتداد دریای مرمره واقع شده و از مناطق تجاری و در حال توسعه بخش آسیایی و شرقی استانبول به حساب می آید. بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول و سفری آسوده، با پرداخت کمتر از ۱۰ لیر و در کمتر از نیم ساعت به منطقه توزلا خواهید رسید. هتل ایبیس استانبول توزلا از آن دست اقامتگاه های مدرنی است که فراتر از هتل های ۳ ستاره به نظر می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استانبول توزلا


هتل ایبیس توزلا حدود ۳ کیلومتر با دریا فاصله دارد و با در اختیار گذاشتن پارکینگ رایگان و اینترنت پرسرعت اقامتی همراه با آسایش را برای مهمانانش تدارک دیده است. از آنجایی که هتل ایبیس توزلا به طور مرتب به امور نظافتی اتاق هایش رسیدگی می کند، توانسته رضایت مهمانان را از این نظر جلب کند. از این گذشته هتل ایبیس توزلا یکی از گزینه های مدنظر کسانی است که به همراه حیوان خانگی خود به این سفر رفته اند. از دیگر نقطه قوت های هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel کارکنان حرفه ای و خوش اخلاقش است که این اقامت را برای مهمانان شیرین تر می سازند. هتل ایبیس توزلا دارای رستوران و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز است و فاصله کوتاهی تا فرودگاه بین المللی گوکچه صبیحا دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های نقلی و دنج هتل ایبیس توزلا استانبول به سبک مدرن دکور شده اند و امکاناتی نظیر مینی بار، گاو صندوق، چای ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی و سشوار در آن ها گنجانده شده است. از پنجره های اتاق های این هتل چشم اندازی از ساختمان های به صف کشیده شده در مقابل دریای مرمره را شاهد خواهید بود. این هتل در ۲۰۰ باب واحد اقامتی که در ۱۱ طبقه از هتل جای دارند، از مهمانانش میزبانی می کند. گفتنی است که این واحدها در قالب اتاق های استاندارد دبل و تویین ارائه می شوند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل ایبیس توزلا استانبول لابی بزرگ و دلبازی دارد که مشرف به فضای سرسبزی است. این هتل از آنجایی که در منطقه تجاری شهر واقع شده است، اتاق ها و امکاناتی را برای کسانی که به خاطر اهداف کاری بلیط هواپیما خریداری کرده اند، فراهم آورده تا امور مربوط به کار خود را بدون دغدغه به انجام برسانند. از همین جهت ۵ اتاق جلسه کاملا مجهز، ایستگاه رایانه و سالنی متوسط برای ایونت های کوچک در مرکز بیزینس هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel اختصاص یافته و خدمات کپی و فکس نیز ارائه می شوند. ضمنا این هتل امکاناتش را برای بهره مندی افراد توان جو بهینه کرده و با ذریافت هزینه، تجهیزات باربیکیو را در اختیار مهمانانش می گذارد. خدمات نگهداری از کودک نیز برای برطرف کردن دغدغه آن دسته از مهمانانی که سفر خود را با اعضای خردسال خانواده شروع کرده اند، ارائه می شود.

رستوران هتل


در هتل ایبیس توزلا برای صرف صبحانه باید به سالن غذاخوری هتل مراجعه کرد و لازم است بدانید که رزرو اتاق های این هتل به همراه ارائه صبحانه نیست. وعده های ناهار و شام را نیز می توان مهمان رستوران اصلی هتل شد؛ این رستوران انواع غذاهای محلی و بین المللی را طبخ و سرو می کند و این در حالی است که می توان در طی ساعاتی محدود از خدمات روم سرویس هتل Ibis Istanbul Tuzla Hotel بهره مند شد. با اینکه رستوران های زیادی نزدیک به هتل ایبیس توزلا نیستند ولی طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان هتل ثبت شده اند، کیفیت غذاهای این هتل یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید.

فاصله هتل ایبیس توزلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا بندر توزلا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله کشتی سازی توزلا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز اوت لت: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه اسکی حصار: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است