search
menu

هتل Hotel Yesilpark Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yesilpark Istanbul
امکانات عمومی هتل یشیل پارک استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یشیل پارک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Yesilpark Istanbul


هتل یشیل پارک از هتل‌های دوستاره در منطقه مشهور فاتح استانبول است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرارگرفته است، بدین‌جهت به اکثر نقاط شهر اشراف داشته و اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند، حتی برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق به رزرو دوباره این هتل خواهید شد. در روبروی این هتل نیز کلیسای مقدسی قرار دارد که در میان مسافران مسیحی از شهرت خاصی برخوردار است و علاقه به رزرو این هتل را در هنگام خرید بلیط هواپیما افزایش می‌دهد. با اقامت در این هتل به جاذبه‌های دیدنی مانند موزه باستان‌شناسی استانبول یا آب‌انبار باسیلیکا دسترسی آسانی خواهد داشت. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Hotel Yesilpark Istanbul عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل یشیل پارک استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. با اقامت در این هتل می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. همچنین خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی نیز در بخش مربوط به شست‌وشو و نظافت این هتل انجام می‌گیرند. برای اطلاع از اخبار روز دنیا همه‌روزه می‌توانید از روزنامه‌های موجود در لابی بهره‌مند شوید. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه گردیده‌اند. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را دارند و نکته قابل‌توجه در این زمینه این است که نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید.
با ورود به لابی هتل Hotel Yesilpark Istanbul با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و در قسمت صرافی نیز می‌توانید تبدیل ارز کنید و در قسمت تور و گردشگری در رابطه با جاذبه‌های دیدنی تاریخی این شهر اطلاعات کسب کرده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را از این لابی تهیه کنید و درنهایت نیز می‌توانید وسایل و بارتان را به اتاق چمدان موجود در لابی امکاناتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. توجه داشته باشید که هتل‌ یشیل پارک پارکینگ نداشته و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید از محوطه و خیابان‌های نزدیک استفاده کنند. امکانات مربوط به کار و تجارت در مرکز بیزینس این هتل ارائه می‌شود که در حین برگزاری جلسات و کنفرانس می‌توانید از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل مجرب در هتل Hotel Yesilpark Istanbul به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین دلیل باعث جذب مسافران ایرانی به این هتل می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تور و رده‌های آشنایی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، تورهای پیاده‌روی و جکوزی داغ اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل یشیل پارک بسیار روشن بوده و دارای دکوراسیونی شیک و ساده هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل، اتاق دوبل، اتاق سینگل و اتاق خانواده. اسامی این اتاق‌ها نشان‌دهنده تعداد ظرفیتشان است و اینکه شما به‌راحتی می‌توانید بر اساس تعداد نفرات یا سلیقه‌تان اتاق موردنظر را در هتل یشیل پارک انتخاب کنید. در میان اتاق‌های موجود در این هتل اتاق خانواده از محبوبیت خاصی برخوردار است، زیرا برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی گزینه مناسبی بوده و به دلیل قرارگیری در طبقه آخر این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از پنجره‌های آن قابل‌مشاهده است.
از امکانات ارائه‌شده در داخل هتل Hotel Yesilpark Istanbul می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، صندلی بلند مخصوص کودکان، امکانات شستشو، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. همچنین کف همه اتاق‌ها پارکت شده و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با سکوت را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل برای افراد سیگاری محل مشخصی به‌دوراز اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در طبقه آخر همراه با بالکن دایر گردیده است که چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به محوطه اطراف دارد و این منطقه همواره پرهیجان و سرشار از تکاپو است. مسافران می‌توانند همه‌روزه وعده صبحانه و شام را در این رستوران نوش جان کنند و برای وعده ناهار نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک به هتل Hotel Yesilpark Istanbul سر بزنید. در داخل اتاق‌ها انواع شکلات، میوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد و بطری‌های آب قرار داده‌شده است.

فاصله هتل یشیل پارک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است