search
menu

هتل Hotel Yasmin Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yasmin Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل یاسمین استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یاسمین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Yasmin Istanbul


هتل یاسمین در قلب شهر استانبول قرار دارد. هتل یاسمین در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ مورد نوسازی قرار گرفته است. با اقامت در هتل یاسمین دسترسی راحتی به جاهای دیدنی استانبول خواهید داشت. Hotel Yasmin Istanbul از هتل‌های یک ستاره استانبول به شمار می‌رود و گزینه‌ای مناسب برای سفرهای اقتصادی است. امکانات رفاهی مناسبی در این هتل برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل یاسمین موقعیت مکانی آن است. جالب است بدانید این هتل تنها ۱.۲ کیلومتر تا آب‌انبار باسیلیکا فاصله دارد و کاخ و موزه توپکاپی در ۱.۸ کیلومتری آن قرار گرفته است. نزدیکی به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل یاسمین به شمار می‌رود. ایستگاه مترو حدود ۲۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. چنانچه قصد سفر به این شهر حیرت‌انگیز را دارید در خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول تردید نکنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل یاسمین استانبول


در هتل ۴ طبقه یاسمین استانبول امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان مهیا گشته است. از تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از دریا مشاهده می‌شود. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. مهمانان عزیز با پرداخت هزینه می‌توانند از پارکینگ عمومی داخل هتل استفاده نمایند. پذیرش هتل یاسمین استانبول ۲۴ ساعته است؛ در این هتل ‌چک‌این از ساعت ۱۳.۳۰ تا ۱۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای Hotel Yasmin Istanbul علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و با مهمان‌پذیری ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. از امکانات اساسی هتل یاسمین استانبول می‌توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، فکس و فتوکپی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن است که حدود ۳۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


Hotel Yasmin Istanbul دارای ۲۰ واحد اقامتی راحت و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل یا تویین و اتاق استاندارد تریپل است. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایش، کمد لباس، رخت‌آویز، یخچال، چای‌ساز، اتو و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی، با دوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت استفاده از تخت مشترک با والدین رایگان بوده و کودکان بالای ۶ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین مزیت اقامت در Hotel Yasmin Istanbul موقعیت مکانی آن است. هتل یاسمین استانبول در منطقه تاریخی فاتح، واقع در مرکز تاریخی استانبول، قرار دارد. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مراکز تاریخی استانبول آشنا خواهید شد. جاذبه‌های معروفی نظیر بازار بزرگ و مسجد آبی تنها ۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. گالری‌ها، بوتیک‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های متنوعی در این منطقه قرار گرفته‌اند که گردش در آن را جذاب‌تر می‌کنند.

رستوران هتل


یک روز معمولی در Hotel Yasmin Istanbul با سرو صبحانه ترکی آغاز می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی برای صرف غذا وجود دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند. رستوران‌های İkizler Pilav ve Dürüm Evi و Kaçkar Saray Büfe تنها ۵۰ متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل یاسمین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است