search
menu

هتل Hotel Suadiye Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Suadiye Istanbul
امکانات کلی هتل سوادیه استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوادیه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Suadiye Istanbul


هتل سوادیه یکی از هتل های ۴ ستاره مجلل و باشکوه استانبول است که در تلاقی ساحل سوادیه و خیابان معروف Bagdat قرار دارد. موقعیت مکانی عالی در کنار دریای مرمره در سمت آسیایی شهر و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری مشهور مانند مرکز خرید هیلتون، برج دختر، انبار باسیلیکا، کاخ دولمه باغچه، بازار ادویه جات و برج گالاتا هر ساله باعث جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. خیابان پر جنب و جوش Bagdat با مارک های لوکس متعدد فقط ۲ دقیقه پیاده تا هتل Hotel Suadiye Istanbul فاصله دارد. فرودگاه Sabiha Gokcen در ۳۵ کیلومتری این هتل قرار دارد در حالی که با فرودگاه استانبول ۶۲ کیلومتر فاصله دارد. در صورتی ‌که بلیط هواپیمای استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل سوادیه استانبول استفاده کنید تا سرعت بیشتر، راحتی و آسایش بیشتری داشته ‌باشید.

امکانات کلی هتل سوادیه استانبول


هتل سوادیه دارای یک مرکز تجاری مجهز است. خیابان معروف Bagdat با فروشگاه های بزرگ و زیبا، رستوران های غذاهای بین المللی و محلی و کافه ها فقط چند قدم فاصله با هتل دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، خدمات پستی، سرویس ترانسفر و سرویس مراقبت از کودک ارائه می شود. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. کارکنان میز تور هتل می توانند اطلاعاتی در مورد تورهای محلی و خدمات کرایه اتومبیل ارائه دهند. دسترسی به وای فای رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها امکان پذیر است. امکانات تفریحی از جمله کلوپ شبانه و اجاره دوچرخه در هتل موجود است که در طول اقامت خود می توانید از آن ها استفاده کنید. امکاناتی از قبیل صندلی چرخ دار، سینک ظرفشویی در ارتفاع کمتر و دستشویی دارای ریل برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده است تا همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. خدمات خانه داری روزانه، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، واکس کفش، صرافی، صندوق امانات، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است.
قبل از رزرو هتل Hotel Suadiye Istanbul باید به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. هتل دارای کپسول های آتش نشانی، دتکتور دود و سیستم اطفا حریق است که از بروز هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید. شبکه های تلویزیونی کودک نیز برای سرگرمی کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی صحبت می کنند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان هستند. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Hotel Suadiye Istanbul دارای اتاق های متنوعی از جمله اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا تویین لوکس با منظره زیبایی از شهر، اتاق لوکس با منظره دریا و سوئیت کینگ با نمای دریا و وان آبگرم است که با رزرو اتاق دلخواه خود سفر بی نظیری را در این هتل تجربه خواهید کرد. کلیه اتاق های میهمان هتل سوادیه استانبول از امکانات رفاهی متفکرانه ای برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیر را تضمین کنند. هر یک از اتاق های مبله منظره ای زیبا از دریا یا باغ را ارائه می دهند. اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ای و فضای نشیمن هستند. همه ۱۵۷ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، اینترنت رایگان و مینی بار هستند. همچنین چندین اتاق دارای یک مکان نشیمن بزرگ هستند. چای ساز یا قهوه ساز نیز برای تهیه چای و قهوه در اتاق ها موجود است. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


در هتل سوادیه استانبول میهمانان با صرف صبحانه بوفه ای گسترده، روز خود را با لذت آغاز می کنند. منوهای خوشمزه برای نهار و شام به صورت آلاکارت در داخل یا تراس با چشم انداز تماشایی دریا و جزایر پرنس ارائه می شود. کافه پاریس یکی دیگر از رستوران های مورد علاقه میهمانان در هتل Hotel Suadiye Istanbul است که وعده های غذایی را در لابی ارائه می دهد.

فاصله هتل سوادیه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۹.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۹.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است